Ik wil graag advies over twee zeugjes die ik bij elkaar heb gezet, we hebben meerdere cavia`s maar nu weet ik het even niet meer. Indy is een peruuf van 3 jaar en is vanaf kleins af aan altijd bij haar moeder geweest maar deze is op 30 december overleden . Ik heb haar vervolgens proberen te koppelen aan haar zus maar dit ging niet was alleen maar klappertanden zelfs tot vechten toe. Nu heb ik afgelopen zondag een us teddy gekocht van 5 weken en ik had Indy ook meegenomen naar de fokker en dat ging goed ook zelfs samen in de vervoersmand .
In de flat samen gedaan en een half uur later is Indy uit de flat gesprongen van angst vanaf een meter hoogte gelukkig niks aan de hand en gewoon weer terug gezet , maar ik merk gewoon dat ze het kleintje niet leuk vind als ze in de buurt van haar komt bijt ze van zich af en de kleine wil alleen maar bij haar schuilen voor de warmte
natuurlijk . Zelfs wanneer ik Indy vast houd om te knuffelen wil ze weer terug in de kooi en begint mij zelfs te bijten .
Zelf denk ik dat het beter is om Indy toch weer alleen te zetten en voor de kleine een ander vriendinnetje te kopen of moet ik geduld hebben en het nog maar even aan zien .Groetjes