hoi mo
ik vond dat ieder dier anders reageerd in verschillende situaties
een beer kan bij de ene fokker miss niet samen met andere leven maar bij mij dan wel.
het zijn en blijven dieren die je nu eenmaal niet kunt uitselecteren op vechten ja of nee.
ik heb mijn beren samen zitten en doe dat eigelijk zonder problemen maar dezefde beren kunnen miss wel bij een ander gaan vechten
je kan er gewoon niet op selecteren vind ik
het ligt in mijn ogen ook aan de fokker.
ik heb dit weekend 2 fokberen samen gezet die nog nooit samen hebben gezeten en beide beren hebben voor het weekend een zeug gehad
ze gaan prima met elkaar om was even uittesten de eerste uren maar nu liggen ze samen te slapen en soms hoor ik nog klappertanden maar zolang er geen bloed rondvliegt laat ik ze lekker samen
zeugjes zijn vaak moeilijker is mijn ervaring en zeker een zeug die dominant is die laat zich niet zomaar met een ander zeugje ophokken
gelukkig heb ik mijn geweldige castraat jopie die laat dan heel duidelijk de dames zien dat hij de baas is :D dames rustig en jopie heel trots
ik heb ook dieren gehad die bij mij niet zo geod aarden en bij een ander juist prima in conditie waren en gelukkig
dat dier is dan niet goed voor de fok ??? jawel maar soms hebben ze nu eenmaal een karakter die afwijkt hihihihihi
ow mo jouw konijntjes zijn ook verschillend hoor hahaha de ram is voorzichtig terwijl de voedster door het hok hobbelt hahaha is dan ram nu niet goed ??
nee hij is gewoon verlegen en de voedster brutaal heeft verder niet met genen te maken
groetjes jacqueline uit arnhem