hoeveel verschilt een cavia van een konijn.

• moniquee

Hoi Jaqueline,

Ik weet dat het bij jou wel goed zit……..

Haha, de bofkont:D

Als een voedster gedekt mag worden, mogen ze samen in de ren. Dat vinden ze helemaal geweldig.

Op een gegeven moment liggen ze dan zo lief tegen elkaar aan……Ik kan daar dan ook weer zo van genieten.

Met konijnen vind ik het altijd gen. een uitdaging om te krijgen wat ik hoop…..Soms weten ze me weer leuk te verrassen waar ik ook wat mee wil.

Ik heb nu 2 super mooie kleurtjes die in de NHD die bijna niet voor komen. Nu bouwen aan bouw, kop…enz. en de kleur verbeteren en hopelijk vasthouden.

Die uitdaging vind ik wel heel spannend en leuk en dan zijn ze ook nog zo lief en dat gehuppel in de tuin….Kan nog wel even door gaan.:D

Met de cavia's ben ik al zo ver dat ik ongeveer wel weet wat er geboren gaat worden….ook zij kunnen me wel eens doen verrassen hoor.:D

Zij zijn veel makker, en dat gepiep in huis vind ik ook weer heerlijk. Ze zijn wel weer veel makkelijker in omgang met elkaar wat ook weer heel leuk is…..

Groetjes Monique

• jacqueline

hoi moo

mijn ram zit ook als enige achter tralies hahaha de rest zit luxe met uitzicht op de tuin maar tommie heeft een tralie voorkant

hij is nu al 2 keer ontsnapt en 2 keer heb ik jongen hahahahaa gelukkig mochten de voedsters gedekt worden door hem maar ja was eigelijk niet gepland

ik heb nu een nestje van bijna 2 weken dankzij mijn vriendje tommie hahaha

de moeder is langhaar kruising en tommie is een rexwidder dus ja hoe de beharing word geen idee

er zit wel kenmerkende kleurtjes bij van vader hihihihi tom is driekleur creme havanna wit en ik zie al weer driekleurtjes

en 1 wit jong heel lief om te zien maar alle jongen verhuizen want ik fok met rexwidders en wil geen langhaarversie in mijn stal

ik heb open plexiglashokken in de schuur en dat was voor alle dieren vielig behalve voor tom hij springt eruit als enige van alle konijnen en cavia's maar ja hij is ook een echte man hihihihihihihihihihihihi

ik mail je even goed moo want ik heb een vraag