hoi hoi even een berichtje vanaf hier

• stampertje

wilde weer eens een berichtje plaatsen,

het gaat hier heel goed met mijn dametjes

ze groeien goed en zijn lieve beestjes

ze worden echt groot

naar aanleiding van mijn vorige topic ( over gewichten )

heb ik ze vandaag weer gewogen en de dames zijn 33 en 34 gram aangekomen in 4 dagen tijd

ik weet niet of dit veel ow weinig is

iig doen ze het goed en qua leeftijd zijn ze aan de magere kant, maar als ik naar hun lijfje kijk zijn ze niet mager, dik zijn ze ook niet maarja ze zijn nog jong

zou het eerder slank noemen :p maarniet mager

we zullen zien, zou ik ze anders nog nog wat extra`s geven? mijn ratten vroeger gaf ik toen ze jong waren brinta , dit vonden ze heerlijk

• fransje*

Als je ze wat voller wilt hebben én ze een plezier wil doen, kan je ze twee keer in de week een eetlepel havervlokken erbij geven.

Bovendien mag je ze als extra best elke dag wat meer groenvoer geven hoor. Als je kookt, geef ze dan wat van je groenten of van de mooie afsnijsels. Zodra bij mij de kastjes opengingen en de potten en pannen begonnen te rammelen, begonnen die van mij te piepen. Gezellie :):):)

• Liekje 01-02-2010

Dat doen die van mij ook:D

Al zou ik het niet direct “piepen” willen noemen…..hier lijkt het wel of ze de tent gaan afbreken:D:D

Groetjes Angelique

• stampertje

ja groente en fruit krijgen ze veel

idd met het eten en dan tussen door en van mijn kids als die hun fruit niet helemaal op hebben

ok een droog crackertje ofzo

• trew

X((:P)>:D<:X:)-D:S:P

• marissa

Ik zou me maar niet te druk maken over hun gewicht. Het is juist beter als ze slank zijn. Besef wel als ze te dik worden het erg moeilijk eraf te krijgen is. Dus zelf zou ik het zo houden. Als ze maar niet mager zijn. Gewoon geven wat ze normaal krijgen en ze niet vet mesten. Want te dik is echt niet goed. Voor ons toch ook niet.

Groetjes Marissa

• stampertje

ik twijfelde omdat hun gwichten niet klopten qua leeftijd

maar inmiddels weeg ik ze niet meer en kijk ik niet wat ze moeten wegen

ze zien er harstikke gezond uit en meer steviger dan te mager

dus ik weet het ook niet, alleen dat mijn cavia`s het harstikke goed doen

• marissa

Hoi Stampertje,

Haha zo heten mijn konijn. Maar ik weeg mijn cavia's zelden. Ik zie ze iedere dag en zie daarom gelijk als er iets met ze is. Mijn zeugje van 6 is eigelijk te klein voor haar ras en ook zij zit onder het gewicht, omdat een ch teddy een groot ras is. Maar mevrouw is altijd klein geweest. Maar ze doet het prima. Het is een pittig caafje en erg gespierd. Vaak is het net een hondje en loopt me achter na en maar kletsen. Ze eet prima dus maak ik me geen zorgen om haar. Geniet van je caafjes

Groetjes Marissa