knaagsteen?

• Liekje 01-02-2010

Hoi,

Even een vraagje…

Onze caafjes knagen geregeld aan de houten huisjes, dit vind ik niet zo erg.

Maar nu zag ik dat ze ook begonnen zijn aan de trap in de nieuwe flat en dat vind ik dus wel erg!

Kan ik de caafjes zo'n knaagsteen voor knaagdieren geven of is er misschien een andere oplossing zodat ze van de trap afblijven?

Groetjes Angelique

• stampertje

wij hadden/hebben ook een knaagsteen maar hier heeft sze toch haar rieten huisje kapot geknaagd, nu heeft ze een plastice en tot op heden nog niet gedaan

maarre dit probleem heb ik met mijn konijn ook :(

• marissa ooms

Mijn cavia's hebben ook plastice huisjes en knagen daar ook van tijd tot tijd aan. Ook hebben ze eenbrug van takken waar ze aan knagen en ik leg altijd takken neer uit de tuin van de fruitbomen. Die worden altijd gelijk aangevallen en versnipperd.

Groetjes Marissa

• khydra

nooit een knaagsteen geven! In tegenstelling tot wat winkels beweren is dat héél slecht voor je caafje ivm blaasguis etc. Ze hebben het als je ze goed en gevarieerd voert ook niet nodig. Knagen aan huisje etc. blijven ze vaak toch wel doen. Heten niet voor niet KNAAGdieren ;)

Veel hooi, wilgentakjes oid. wil nog wel eens iets helpen, en anders af en toe een nieuw huisje ;) het hoort en nu eenmaal bij

Jannie

• stampertje

ow echt niet nee?

ik zal hem er eens gauw uithalen dan ( dat wat er van over is :S )

• Liekje 01-02-2010

Bedankt voor de reacties.

Knaagsteen komt er zeker niet in, nu ik dit weet.

Perenboom hebben we in de tuin, dus zal daar binnenkort eens wat takjes afknippen.

Nu kan dat door de vorst helaas nog niet.

Groetjes Angelique