onze nieuwe cavia ( foto`s veel ! )

• stampertje

bij deze nog een foto ( zijn er meerdere geworden :P) van onze nieuwe aanwinst, inmiddels alweer een paar dagen bij ons.

het gaat super tussen die twee, en ik kan me niet voorstellen dat zusje nog maar 5 dagen bij ons is, lijkt al veeeeel langer.

ik vind zusje dr hoofd minder mooi dan die van lola, zusje is veel spitser en dat vind ik minder mooi

maar ach, wij hebben ze voor de hobby, doen er verder niks mee dus karakter is belangrijker en dat zit wel goed

voorlopig heet ze zusje ( lang verhaal heeft mn zoontje er van gemaakt ;))

de eerste kennismaking

samen in het huisje ( wat lola al kapot geknaagd heeft ;))

• Khdra

Schattige foto's! Wat een mini mini prutjes nog, heerlijk. Je vergeet bijna dat je eigen ook zo klein geweest zijn ;)

Geniet ervan!

Jannie

• Liekje 01-02-2010

Lief!!!!

Geniet er lekker van!

Enne…..ik vind zusje een super leuke naam!!

Groetjes Angelique

• stampertje

ja doen we ook:)

mn zoontje van 4 zei tegen lola, we gaan een papa of mama halen voor jou

dus ik zei, nou dat wordt meer een zusje dan

en zo is de naam er stiekum ingeslopen en we hebben nog geen leukere naam in gedachten ( ja mn zoontje wil haar meneer lola noemen , dus dan liever zusje ;))

• natanya

Leuke foto's en een schattig stel!! altijd super als het met elkaar klikt….geniet van je nieuwe zus erbij….;)

• jacqueline

hoi hoi

ik vind zusje niet zo spits hoor valt wel mee :)

over een jaar kan je ze pas vergelijken want ze groeien nog en met de leeftijd van ongeveer 3 a 4 maanden worden ze vaak nog tijdelijk spitser hihihihihihihi

mijn kinderen zijn ook erg orgineel met namen

mike van 6 heeft een cavia met de naam laura ;) het liedje van onze jan smit zat denk ik in zijn hoofd hahaha

verder hebben mijn kids 2 goudvissen de 1 heet harry hahaha en de ander heeft mijn zoon verzonnen en die heeft rosanne ;)

konijn die pippi heet omdat ze oranje haren heeft en dan moet het vriendje maar tommy heten want die hoort bij pippi :)

je bent dus niet de enige met een te gekke naam hahaahahaha

groetjes jacqueline