de caafjes mogen weer naar huis!

• MarionP

Onze cavia's zijn uit logeren geweest omdat mijn dochter een ernstige schimmelinfectie in haar gezicht had zitten en we niet wisten of het van de cavia's af kwam. Vandaag hebben we gehoord dat de schimmel dood is en haar gezicht nu alleen nog maar mooier zal worden. Dat duurt nog een paar maanden voordat alle roodheid verdwenen.

Ook werd duidelijk dat de schimmel geen dierlijk schimmel was en het dus niet aan de cavia's heeft gelegen. Ze mogen weer naar huis. We gaan ze zondag ophalen, met een overgelukkige dochter.

• Liekje 01-02-2010

Hoi Marion,

Echt goed nieuws zeg dat het niet aan de caafjes ligt en dat ze dus weer terug kunnen komen.

Kan me voorstellen dat je dochter overgelukkig is!

Veel knuffelplezier gewenst zondag;)

groetjes Angelique

• fransje*

Wat fijn!!!

Is het nog mogelijk om uit te laten zoeken waar je dochter die schimmel dan wel heeft opgelopen, dit om eventuele herbesmetting te voorkomen.

• MarionP

Nee dat kan niet, de schimmel was een “huis tuin en keuken schimmel” oftewel hij komt overal voor. Ze heeft waarschijnlijk een wondje gehad waardoor het naar binnen is geslagen. Gewoon dikke vette pech.

Ze kon trouwens niet langer wachte en we gaan ze vanavond al halen.

• Khydra

Proficiat! Eind goed, al goed zullen we maar zeggen ;)

Ik kan me voorstellen dat je dochter haast niet kan wachten. Geniet ervan, ze zijn zooo leuk

Jannie