Jij ook van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben toch blij dat het er hier maar twee zijn, want ik wil ze graag houden.
Die vrouw was echt geen fokker, volgens mij meer een uit de hand gelopen hobby, als je daar überhaupt over mag spreken.
Ik had haar via marktplaats gevonden en heb telefonisch contact met haar gehad wat we wilde.
Ze vertelde dat ze een hoop caafjes had zitten en we hebben een afspraak gemaakt wanneer we er twee op kwamen halen.
Mijn dochtertje natuurlijk helemaal door het dolle.
Toen we daar aankwamen zagen we al dat ze een hoop grond om het huis heen had.
Ze had de caafjes helemaal aan het eind van het terrein in een kippenren zitten met een heleboel bij elkaar.
Ik had er al meteen geen goed gevoel over, maar vond dat ik tegenover mijn dochtertje niet kon maken om te zeggen dat we zonder naar huis gingen.
Dus toch maar twee uitgezocht.
Ik heb het stappenplan van de site van de “grote cavia” gevolgd en binnen no time waren ze handtam.
Het zijn echt hele grote schatten met een groot knuffelgehalte.
Dus eind goed al goed.
Ik heb gisterenavond nog wel op marktplaats gekeken of haar advertentie er nog opstond, omdat ik haar eigenlijk wel nog wilde bellen, maar ze stond er helaas niet meer op.
Lief dat je wilt kijken van wat voor geslacht ze zijn, maar ik woon in schijndel, dus das een beetje ver:D
Jij ook veel plezier met je nestje,
Groetjes Angelique
P.s: moeders doet het echt geweldig en het is een lust om te zien hoe die kleintjes steeds achter haar aan hobbelen:D