Ik weet eigenlijk zeker dat ik 2 beertjes heb, maar het ene beertje heeft geen rust, omdat de ander hem steeds bespringt om te paren. Kan dit of moet ik echt aan mezelf gaan twijfelen of mijn ene beertje niet toch een zeugje zal zijn?
het kan gewoon dominantiestrijd zijn, dan vermindert het vanzelf wel.Anders zou je iemand die er verstand van heeft moeten laten kijken.
Een paar items terug staan foto's van Marissa met een vraag of het een beertje was. Je kunt even kijken of dat er hetzelfde uitziet?
Anders merk je het over een aantal weken vanzelf (geintje)
Ik vind het zelf ook altijd moeilijk te zien hoor, maar die foto;s zijn best duidelijk.
Succes!
Jannie
Mijn beertjes vertonen het zelfde gedrag. De grote Doerak zit te prrrten naar zijn zoon. Daar Dopey nog klein is en erg snel zit hij zo in het andere hok. Maar als ze elkaar daarna weer tegenkomen springen ze beide hoog van plezier ze zijn beide erg blij met elkaar. Doerak kan erg veel van zijn zoon hebben al springt deze bovenop hem. Ik hoop dat het nog even zo goed blijft gaan want ik kan Dopey nog niet laten castreren dan moet hij 4 a 5 maanden zijn. Doerak mag al bij de zeugjes maar Dopey nog niet.Maar als Dopey is geopereerd zullen ze beide een zeugje krijgen. Ik denk dat Doerak wil laten zien dat hij de baas is door dit gedrag. Ik denk dat ruimte ook belangrijk is en dat de onderdanige cavia kan vluchten voor dit paargedrag.
Groetjes Marissa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?