De kleine blijft hier

• marissa

Mijn babycaafje zou eigelijk naar een vriendin gaan. Maar hij werd niet opgehaald. Toen had ik er geen goed gevoel meer over en heb besloten dat Dopey zo heb ik hem genoemd hier blijft. Hij woont nu bij zij vader. En ze zijn zo blij samen dat ik probeer ze samen te houden tot Dopey oud genoeg is om gecastreerd te worden. Dan krijgen beide een zeugje. En fokken ga ik nooit meer anders zit ik straks met teveel cavia's en het schoonmaken vindt ik toch altijd best een klus. Heb er altijd 4 gehad en dat blijven er dus 4. Ik ben alleen bang dat ik vader en zoon niet uit elkaar kan houden. Dopey is in alles een kopie van zijn vader. Ik vond spierwit met donkere ogen altijd zo mooi. Nu heb ik er 2.

Groetjes Marissa

• Khydra

ja, en zo is ook daar het virus actief! :)

Caafjes zijn zo heerlijk, dat je ze meestal niet meer kwijt wil en het liefste steeds meer. Leuk dat je hem toch houdt. Je gaat ze vast wel uit elkaar kennen, ik heb ook 2 witte zeugjes zusjes, nou het enige gelijke is de kleur, voor de rest zijn ze totaal verschillend ;)

Ik fok er ook niet mee, ik ben bang dat ik hetzelfde ga krijgen dat ik ze toch niet kwijt wil. Ik wil ooit nog eens een nestje, want dat lijkt me heel leuk mee te maken, maar dan moet ik ruimte hebben om ze te kunnen houden en dat heb ik momenteel niet. Maar ooit…

Geniet ervan!

Jannie

• Liekje 01-02-2010

Das precies de reden waarom ik voor twee zeugjes heb gekozen;)

Maar moet eerlijk bekennen dat het erg vaak kriebelt hoor…..de biologische klok tikt door:D

Geniet van je kleintje!

Groetjes Angelique

• marissa ooms

Hoi Jannie,

Ja een nestje is erg leuk en ik moet zeggen Dreamy was ook een geweldige moeder. Ik heb Dopey gelijk in mijn handen genomen en hij is nu erg tam. Ik mag hem zo pakken zijn vader is dan gelijk weg. Dus dat is al een verschil. Doerak is een erg rustige caaf maar sinds Dopey er bij is is hij toch erg aktief. Heerlijk die 2 zo te zien spelen en springen. Ze gaan samen heel de kamer door. En het caviavirus had ik al. Kom er denk ik nooit meer vanaf. Ach beter caviavirus dan een ander virus toch?

Groetjes Marissa

• Khydra

Hoi Marissa,

nou, dit virus is volgens mij zeeer gevaarlijk :) Bij mij is het tenminste onuitroeibaar en therapieresistent gebleken.

Mijn omgeving heeft mij zelfs al voor tamelijk gestoord verklaard. Het ergste is dat ik het niet eens erg vind ;);)

Maar o, wat is het toch heerlijk al die beestjes te hebben.

Leuk he, als ze zo tam worden. Bij mij is het ook heel verschillend, de ene laat zich veel makkelijker pakken dan de andere. Volgens mij vindt de ene het ook leuker op schoot dan de andere, maar ja mensen verschillen ook. ik neem elk dier zoals het is.

Ik hoop dat je lang plezier van ze gaat hebben!

Jannie

• marissa ooms

Ik heb ook verschilende cavia's gehad en er waren erbij die niet van aaien hielden. Ik vindt dat wel jammer maar dat zeugje had weer andere leuke dingen. Mijn familie vinden de cavia's wel leuk en toen Dopey geboren was zijn ze alle wezen kijken. Ze vonden het jammer dat hij zo ver weg ging wonen en zijn blij dat hij hier blijft. Mijn zus zorgt iedere vakantie voor ze en vond het geen probleem dat er weer 4 kwamen. De buurt hier heb mijn ook al gestoord verklaard. Prettig gestoord zeg ik dan altijd. Ach ik kan er niet wakker van liggen. Beter dat je goed bent voor een dier dan slecht. Als ze dat over me zouden zeggen dat ik slecht voor ze ben. Dan zou ik dat wel erg vinden. Dus ik vindt dit virus niet erg om te hebben. Ik geniet van mijn beestjes. Maar nestjes komen er niet meer kan er toch geen afstand van doen.

Groetjes Marissa