Hoi Jacq
Daar ik op mijn website zelfs een link heb naar stal Rivendell omdat ik haar dieren echt super tof vind en van haar Sputnik heb kunnen kopen een tijdje terug heb ook ik nog ff de huisvesting van deze stal on der loep genomen.
Conslusie van de heks;
Strakke en erg schoon, fris ogende huisvesting, voldoen de ruimte zowel in de breedte (tenzij er teveel dieren in gemikt worden ha ha8-)) De hoogte is ook voor de jonge caafs meer als genoeg kunnen ze makkelijjk in jumpen/popcornen.
Dat ze niet naar buiten kunnen kijken is daar niet boeiend wat ze zitten in een schuur dus weinig actie aldaar.
Hier ziten ze buiten zien vogels ed de hele dag maar daar zien ze hooguit de verzorgster wat rond lopen.
En als ze naar elkaar kunnen kijken vinden caafs allang prima dus nee ik vind het zeker niet slecht!
Zelf geef ik de grote voorkeur aan de huisvesting van Enternal flame en dat soort stallen, daar kick ik ECHT op GEWELDIG!!!X(X(X(
Als ik dieren in zoveel saaien bakken en of hokken zou MOETEN houden was voor mij de lol er echt af!!!
Maar Jacq bij jou zitten ze ook erg krap en best saai alleen ze kunnen wel naar buiten kijken althans door de tralies heen dan want verder is er toch ook niet veel actie en in hokjes van ongeveer 50x50 cm kunnen caafs nou ok niet bepaald gekke fratsen uithalen toch?
Jij verondersteld zelfs dat caafs maar initiatiefloos zijn terwijl er hier de afgelopen week een Borstelzeugje dat geboren is op 21/5/2009 als in de boom klom zelfs hier heb ik ook 2 foto's nog net van kunnen maken.
Glow in the dark heet ze en is de dochter van Octopussy! De de ruimte is wel degelijk bepalend voor hun gedrag.
Wat ik zeggen wil is dat het mij tegen de borst stuit als stallen als Rivendell worden afgeurineerd terwijl het bij jou ook niet top is!
Sorry voor mijn vrije mening en ik weet dat jij het ook liever anders had maar ik moest het wel ff kwijt.
gr D#S