Marumoto Schreef:
——————————————————-
> M. Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > … Als jullie daar wel wat zinnigs over
> > hebben te melden;)
> > M.
>
> Nee, deze niet maar dit is al lang bekend.
> Toch bedankt, M. Ik ben het niet altijd met je
> eens op detailniveau, maar grosso modo meestal
> wel. Ik ben eigenlijk ook veearts in hart en
> nieren, dierenartsen vind ik vaak zo onnozel.
>>>~D#S: EN DAAR GAAN WE WEER;
>>>ONNOZEL ZIJT GIJ DIE EEN ANDER STEEDS ONNOZEL PLACHT TE NOEMEN MARMOTTEKE~!
En je bent onnozel genoeg zelf om jezelf hier weer te profileren in deze topic.
Ik ga niet vaak meer naar shows, ik heb een ook nog een ander soort van leven maar mocht ik nog een keer gaan,
hoop ik jou niet tegen te komen met je raar soort van dierenliefde waarmee je overal te koop loopt en alleen een ECHT ONNOZELE nog iets van snapt!!!
En ik denk niet dat JIJ degene bent die anderen/anders denkende als FOUT hier mag gaan neerzetten!
Jij hebt het druk genoeg met jezelf dat blijkt wel weer als ik het stukje van Saskia Voerendaal lees BAH!
Op de lagere school van mijn kids (Jenaplan onderwijs) liepen ook nogal wat van jou soort van vrouwen rond die dachten dat de hele wereld om hun en hun kids draaide, de schoenmaker draaide overuren om hun schoenen te lappen waar ze weer eens naast liepen.
Echter die zijn nu velen jaren later stil heel erg stil geworden om verder te leven in de schaduw van degene waar ze eerst zo op neer keken.
Tja zo kan het echt gaan marmotteke denk daar maar eens over na, ik ken mensen zat die heel veel gestudeerd hebben en nu zijn opgenomen of aan het zwerven zijn enz enz.
Als je uberhaupt heb gestudeerd tja dan moet je het ook nog eens kunnen laten zien toch?
En niet alleen schreeuwen en wat moeilijke woordjes op zoeken en hier neerzetten dat kennen we onderhand wel hoor.
D#S
> Om eea op te sommen, er zijn fokkers die fout
> bezig zijn en er zijn dierenartsen die fout bezig
> zijn.
> In beide gevallen krijgt de hele beroepsgroep (ten
> onrechte) een slechte naam.