gecastreerde cavia beer gezocht!

• Nancy.S

Hoi ik heb een cavia groepje van 4 zeugjes.

Ik had er een gecastreerde cavia beer er tussen lopen maar die is helaas pas overleden.

Nu ben ik dus weer opzoek naar een leuke gecastreerde cavia beer.

Die mag dan de orde houden tussen de dames.

Wie ow wie heeft er een gecastreede beer die een nieuw thuis zoekt laat het mij weten!!!

Groetjes Nancy

• Lotje

Kijk eens op de site van Cavia Opvang 't Kuufke.

Daar heb ik ook al een paar keer een hartstikke leuke castraat vandaan!

• mijati

Er zijn meerdere caviaopvangs die hun beren laten castreren. Kwestie van even rondkijken.

• Lotje

Hillegom zit er een, Stichting Cavia heeft er vaak lieve bij.

Ik noemde als voorbeeld die ene die het eerst bij me opkwam maar wie weet zijn deze meer voor je in de buurt?

• ari

hoi nancy

heb je nog gecastreerde beer nodig? laat me waten.

gr.

ari

• Pluko

Hoi Hoi

ik heb en mooie gecastreerde Cuy beer ca. haf jaar oud en die zoekt dames

hij kost 35 euro en is agouti van kleur

kan mee naar de wcc

groetjes an

• esmé dijkhuizen

in welke byyrt moet het beertje wonen? in Schiedam woont een (gecastreerd) beertje van 3 jaar.

groetjes, esmé

• Monique

Hoi Nancy,

Als je alleen maar een beer hebt voor de orde….Is helemaal niet nodig. De zeugen bepalen zelf de rangorde of je moet allemaal pitbulls hebben? Dan wordt het een ander verhaal.

Mijn zeugen lopen allemaal bij elkaar zonder beer en dit gaat helemaal perfect. Het is wel belangrijk dat ze de ruimte hebben en weg kunnen als ze elkaar even niet kunnen pruimen.

Nu je beer is overleden….Hoe gaat het nu in de groep dan?

Groetjes Monique

• Nathalie

Mensen TS heeft een jaar geleden dit topic geopend.Ik mag aannemen dat ze inmiddels is voorzien.;)

• Khydra

ja, dat gebeurt nogal eens de laatste tijd, dat er hele oude topics weer geopend worden en als je dat dan even niet in de gaten hebt ;)

Open liever een nieuwe topic mensen, dat is overzichtelijker