vreemde plek

• MarionP

Correctie, caviaschurft is WEL besmettelijk naar mensen! Het komt niet vaak voor, maar het kan wel. Mijn dochter heeft momenteel waarschijnlijk caviaschurft. Komende week gaan we naar de dermatoloog omdat het met verschillende middelen niet weg gaat.

• Irais

Hey,

ik heb dit ook gehad met mijn cavia, we zijn naar de dierenarts geweest, en het bleek SCHURFT te zijn, daar moet u onmiddelijk iets tegen laten doen!

groeten, de cavia familie.

• Marissa Ooms

Ik heb het ook bij mij cavia gehad. Ze is voor van alles behandeld maar niks hielp. Tot ik er achter kwam dat ze allergie had voor Peterselie. Dan werd haar huid rood en ging ze krabben. Maar de dierenarts zei schurft. Toen het niet weg ging behandeld voor schimmel. In bad gedaan met allerlei shampoo's voor mijt en luizen. Gelukkig kwam ik er achter dat het aan de peterselie lag en Selderij. En de laatste jaren ging het prima met haar. Zat weer goed in haar vachtje. Helaas is ze vorige week overleden aan ouderdom. Ze is 6.5 jaar geworden. Pff peterselie zit overal in. Ze moest ander voer want ook in het voer zat het. Beterschap voor je cavia.

Groetjes Marissa