prachtig cavia dorp op de wcc show !!!!!

• chalet de cobaye

Goeie morgen allemaal

Ik wil graag toch even iets toelichten wat betreft de kerst cavia show 21 dec 2008 Utrecht.

Want speciaal voor de WCC show hebben wij cavia vrienden vanuit Duitsland zover kunnen krijgen met grote hulp van Truus hihihi , om met hun hand gemaakte spullen richting Utrecht te komen,waaronder ook een prachtig cavia dorp…

Ik heb deze voor de eerste keer gezien in Elsdorp en dat heeft toen bij mij een grote indruk achter gelaten,echt helemaal geweldig ,kerk,school,huisjes noem maar op het stond er in .Nu komen ze dus als grote uitzondering richting WCC Utrecht ..je moet weten dat de kerstdagen in Duitsland voor velen heilig zijn en ze dan ook niks organiseren wat betreft show's er staat niks op de agenda puur vanwege de kerstdagen !! Voor ons hebben ze echt een grote uitzondering gemaakt…..helemaal geweldig …..

als je al een kijkje wilt nemen bij hun hier is de link… www.meerschweinchendorf.de

Deze mensen maken al hun spulletje met de hand ,en een groot gedeelte wat ze daarvan verdienen gaat naar de dieren opvang .Wij gaan dit natuurlijk leuk inpakken in onze eigen show en gaan er een mooi geheel van maken alles in de kerstsfeer !! Dus mocht je nieuwschierig zijn kom kijken op zondag 21 dec Utrecht op de WCC show.

groetjes Esther voorzitter WCC

• WAW's Inka

Hoi Esther

Kei leuk!!!

Erg leuk ook voor als je kleine kids hebt die erg IN zijn met de knagers!

Hier buiten vind ik het niks, te gevoelig, maar vooral je net als sommige de dieren in een schuur of zo hebt zitten is dit wel het Walhalla hoor.

In Elsdorf had je dit volgens mij ook vorig jaar, althans wel.

gr D#S

• Jannie

hij is leuk!

Ik denk alleen wel dat die van mij het hele zootje aan zouden vreten ;-), doen ze nu ook al met hun huidige huisjes.

• chalet de cobaye

Ik heb toen voor een paar jaar geleden een soort caravan gekocht in Elsdorp whahah die vinden ze nog steeds leuk,als je op de site van Garvo gaat kijken bij caviavoer daar staan 2 foto's van mijn dieren waaronder Shariff in de woonwagen,ik mag niet klagen wat betreft aanvreten van de wagen,deze staat al weer een aantal jaren en hij staat nog steeds wel is waar natuurlijk iets aan gevreten maar toch whahahaha…

gr Es

• Mitzy

Wat een schitterende spullen,

ik heb het in gedachten al ingericht,klein tuintje alleen voor de caven en dan een dorp voor ze opbouwen.

Het blijven gedachten,

helaas,

• CS Berepret

Fantastisch idee om ze naar Nederland te halen,want ik ben er van overtuigd dat er liefhebberij voor is. Zelf hebben wij een prachtigkasteel laten komen uit Zwitserland en ik moet zeggen dat ik persoonlijk die typische bouw erg leuk vind. Kijk maar eens op http://www.nager-immobilien.ch

Eerlijkheid gebied te zeggen dat de prijzen ook iets anders liggen, maar om de heks tegemoet te komen, deze kunnen wel degelijk goed buiten. Stevig materiaal en binnenin het huisje een kunststofbak welke goed schoon te maken is.

Maar nogmaals, ik denk dat het WCC een goede beslssing heeft genomen om dit dorp te laten zien. De cavia's uit Nederland zullen jullie dankbaar zijn. Wanneer ik vrij ben komen we zeker kijken.

• John.Roumans

Geachte Mevr/Mijnh

Via deze e-mail wil ik u vragen of u mij kunt helpen aan een winkelwagenmuntje van wcc show 2007 cavia.Bij voobaat dank.De portokosten wil ik graag vergoeden.

Afz.John.Roumans

Tulpenstraat 15

6214 te Maastricht