spreekbeurt

• miranda

hallo

mijn zoon doet zijn spreek beurt over de cavia nu is mijn vraag hoe kom hij aan mooie plaatjes daar van

nog bedankt namens mijn zoon

groetjes miranda

• Jan

Hallo Miranda, waar woon je precies, want misschien kan dan een fokker in de buurt je verder helpen.

• Wendy

Gewoon even naar de bieb cavia boeken lenen en kopieren ;)

• miranda

hallo jan

ik woon nb uden

groetjes miranda

alvast bedankt

• miranda

hallo wendy

bedankt maar de tijd ontbreekt er meestal wel aan

groetjes miranda

maar nog bedankt

• Inge

Via internet (google op afbeeldingen instellen) kom je naast de bieb ook een aardig eind. Maar zeker in de bieb vind je zeker wat je nodig hebt - lijkt me ook wel belangrijk om voor zoiets even tijd te maken ;).

• Lotje

haha, ja, dat wou ik net zeggen. :)

Ben wel blij dat mijn dochter nu op een leeftijd is dat ze het zelf kan, hoor.

Maar toen ze jonger was………gewoon tijd maken voor de bieb. ;)

• Lenie

Beste Miranda,

Ik sluit me helemaal aan bij Inge, gewoon op google “cavia” intypen en daarna “afbeeldingen”.

Ik heb zelfs een afbeelding die beweegt, erg leuk!

De meeste kan je uitprinten, maar sommigen zijn beveiligd (tegen copieren).

Vrijwel alle informatie kan je ook halen van de site “De Grote Cavia” die heeft op alle caviavragen wel een antwoord.

Mijn dochter van 10 jaar heeft vorig lesjaar een spreekbeurt over cavia's gehouden.

Ze heeft toen (met mijn hulp) 6 van onze 15 cavia's meegenomen naar school.

Vier verschillende rassen.

Tevens nam ze allerlei verzorgingsatributen mee om haar verhaal kracht bij te zetten.

Zij vertelde haar verhaal en ik liet op het juiste moment de juiste cavia zien aan de klas.

Het was ontzettend leuk, de kinderen en de juf reageerden heel enthousiast en omdat ik er zelf bij was verliep het allemaal heel “ cavia-verantwoord”.

Na de spreekbeurt natuurlijk de caafjes weer meteen lekker mee naar huis genomen.

Het resultaat: een 9 !

Ze was natuurlijk hartstikke trots ! ………..en ik ook natuurlijk !

Succes !

groetjes van Lenie

• miranda

hallo alllmaal

wij nemen ook onze caafs mee wij hebben 2 borstels en1 langharig 2vrouwtjes en 1 man

maar nog bedankt voor al jullie tips

groetjes miranda

• h

op google kun je plaatjes vinden