Hoi Allemaal,
Misschien dat jullie nog iets weten waarmee ik mijn lieve schat kan helpen.
Afgelopen week wilde hij niet meer eten, hij was ook afgevallen (bleek) dus gelijk met hem naar de DA. Mankeert niets aan zijn gebitje. Hij had nog wel gas in zijn darmpjes dus dat werkte nog. Het blijkt dat mijn lieverd luizen heeft. Schijnt in de bodembedekking te zitten. (brr)
Het was/is dus de vraag of hij ziek is van die luizen (erge jeuk) of dat hij wat anders heeft (dat is dus onbekend) en daarom vatbaar is voor de luizen.
Ik ben hem vanaf woensdagavond gaan bijvoeren. Hij wilde geen vast voedsel alleen vloeibaar, dus hij heeft al heel wat sapjes gehad. Daarover contact gehad met de DA en daarvan poeder gekregen wat opgelost moet worden in warm water. Helaas moet dat zo dik zijn als yoghurt en dat eet mijn manneke niet. Door het meer te verdunnen kreeg hij toch wat vezels binnen. Nu heeft hij sinds zaterdag weer een beetje poep, maar wil hij niet meer eten. Woog woensdag 931 gram, vandaag 927 gram.
Wat is wijsheid. Als hij er bovenop komt wil ik wel 2 weken blijven voeren, maar er iets inproppen en dat hij het toch niet redt, dat wil ik niet. (voor hem).
Ik ben al afscheid aan het nemen, ben bang dat het niet goed komt. Jullie hebben veel ervaring met caafjes, dus stelt jullie mening op prijs.
Groetjes,
Alice