Mail uit Duitsland.

• Gerda_H

Onderstaande mail kreeg ik uit Duitsland. Nou ben ik geen ster in het Duits.Ik heb wel begrepen dat hij naar flevoland gaat 30 augustus.Iemand die deze persoon kan helpen?

Groetjes Gerda

Hallo liebe Cavia-Freunde,

habe aus dem Internet diese Adresse. Da ich vom 30.8.- 4.9. 2008 in Fleevoland bin und Cavia züchte hätte ich gern Kontakt mit holländischen Züchtern.

Leider kann ich niederländisch darum wäre es schön wenn ein paar Adressen von Züchtern bekommen könnte die deutsch sprechen.

Ich züchte US-Teddys und Peruaner.

MfG

Wilfried Dittmann

Ahorweg 14

17291 Prenzlau

• jacquelinesbeestenspul

hoi gerda

hij zoekt fokkers die duits spreken maar zoekt hij nu us teddy's en peruvians ?

dat staat er neit duidelijk in namelijk hahahahahaaha

ik kan prima duits lezen en praten en heb eventueel 1 koppel voor hem te koop maar ja dan moet hij wel duidelijker zijn welke kleur enz enz

en komt hij de dieren halen of moet je naar flevoland ? dan kan hij beter fokkers uit flevoland zoeken

je mag wel zijn mailtje naar mij doorsturen dan kan ik hem miss helpen en beantwoorden als hij vragen heeft ik weet wel een aantal fokkers

groetjes jacqueline

• Gerda_H

Ik weet het verder ook niet jacqueline. Ik ken die goeie man ook niet,en zo gweldig is mijn Duits ook niet.Ik denk wel dat hij wat us teddy's en Peruvians zoekt,en in welke kleuren dat weet ik ook niet.

Groetjes Gerda

• esther

Ik denk dat hij in deze periode diertjes wil aankopen bij goed duits sprekende fokkers.En ik denk dat hij beide rassen zoekt.aar mischien zoekt hij ook wel gewoon contacten,om straks iets mee te ruilen of voor evt een nieuwe lijn.

Gr esther

• Jane

Dit is de letterlijke vertaling van wat die beste meneer zegt:

Hallo cavialiefhebbers,

Ik heb dit adres via internet gevonden. Omdat ik van 30-08 tot 04-09 in Flevoland ben en cavia's fok, zou ik graag in contact willen komen met Hollandse fokkers.

Helaas spreek ik geen Nederlands, dus zou het leuk zijn wanneer ik een paar adressen van fokkers kan krijgen, die ook Duits spreken.

Ik fok US Teddy's en Peruaanse cavia's.

Met vriendelijke groet,

etc

• Jane

Dus hij wil graag met vrijgezelle dames in contact komen die ook cavia's fokken denk ik hihihi ;-)

• ilonka

Züchtern zijn inderdaad fokkers. hij wil in contact komen met fokkers die ook duits spreken.

Groetjes Ilonka

• Jan

Hallo Gerda, je mag ons ook zijn email doorsturen. We hebben twee jonge US zeugjes nog te koop. Verder spreek en schrijf ik goed Duits, dus dat is ook geen probleem. We horen het wel. Groetjes, Paula en Jan, CS Berepret Duiven

• Truus

Hoi Gerda

ik spreek goed duits…dus als je wilt kun je mijn mailadres doorgeven…:-) buiten het spreken kan ik het ook redelijk schrijven. Als hij wil kan hij me mailen en dan zoeken we wel uit wat hij graag wil.

Gr truus

• Gerda_H

Hihi,Jane. Wie weet. Ik dacht wel dat heb ik weer.haha. Hij zal wel lachen om mijn gebrekkige duits.Zal wel vol taalfouten zitten.Ik heb nog geen mail van hem terug gekregen dat hij er niks van snapt. haha Of hij is nog aan het puzzelen.

Groetjes Gerda