grisoral veel bijwerking?????

• marcia munro

mijn cavia van 7 weken oud is gisteren begonnen met grisoral,is iemand dat er ervaring mee heb met bijwerking,is het mogelijk om diaree te krijgen?help mij a.u.b. ik weet niet meer….

• Manu

Grisoral is een ouder medicijn tegen schimmel. Het middel wordt niet meer zo vaak voorgeschreven, omdat het meer bijwerkingen heeft dan de moderne middelen. Toch blijkt het in praktijk af en toe nodig te zijn; bepaalde schimmelsoorten reageren namelijk niet zo goed op de nieuwere middelen en wel op grisoral.

Grisoral moet langer worden gebruikt dan de andere middelen en geeft wat meer bijwerkingen, maar het is wel effectief. Diarree kan inderdaad één van de bijwerkingen zijn.

• Mitzy

Misschien wat oud wit brood om de diarree weer wat tegen te houden en als hij t lust klein stukje banaan Sterkte

• Mieke

Of kijk eens in de webshop van t kuufke of knoevel voor gastro. Chinese kruiden medicijn tegen gas en diarree.. werkt echt goed!

• marcia munro

bedankt voor de tip.

• marcia munro

bedankt voor de informatie,ik heb de gevoel dat de dierenarts niet veel weet,en probeer van alles en nog wat,het is wel jammer want ik vertrouw de dierenarts niet meer,3 x geweest en al 100 euro gekost,als zal helpen dan is niet erg,maar net is nog niet gebeurd.

• akke

ik heb een jonde hond die heeft ringworm op gelopen dus sruift

nu kryg hy grisoral wat hen wel wat rustig hout verder eetlus nog goed

geen diaree ook spelt hy nog graag dus hoop dat dit helpt hy geeft het niet zo erg

krygt 12 tabletjes per dag weegt 27 kilo hoop hier wat op te horen