Caafjes zijn terug

• Rita

Dankzij Jaq van Unique heb ik mijn oude caviaflat weer terug kunnen nemen en daarmee een gedeelte van mijn vroegere peruufjes in choco. Jullie kunnen je niet voorstellen hoe ongelooflijk blij ik ben!! Hier zit namelijk heeeeeel dik draadgaas voor zodat roofdieren er niet bij kunnen. Om het te vieren heb ik mij even groen en geel geërgerd om mijn site een nieuw jasje te geven. Op wat kleine dingetjes na draait hij weer.

Gr Rita, caviastal ling~ling

• Gerda_H

Ha,wat fijn voor je Rita. Veel succes met je caafjes.Gefeliciteerd

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Rita

Dan is die Jaq ECHT “UNIEK” ha ha op zijn Nederlands dit keer!!!

Hartstikke mooi in elk geval voor je, en ik hoop dat je erg veel succes en plezier mag hebben met je caafs dit keer tis je van harte gegunt!~

gr D#S

• coby

Wat fijn voor je .. heel veel succes verder met je caafjes ,

gr Coby

• Peter

Hoi Rita,

Van harte gefeliciteerd met de terugkomst van je cavia's. Geniet er maar van.

Groeten,

Peter

• De Caviaboerderij

Hoi Rita,

Super!

Heel Veel plezier met je leuke hobby!

ik zal zo je site eens opzoeken

groetjes van Andrea

• De Caviaboerderij

Hoi Rita,

Ik Heb je site al gevonden ..onderaan in de rij

Wat zijn er ontzettend veel fokkers bijgekomen sinds ik de laatste keer gekeken heb

Prachtige peruvians heb je,en ik ben het met je stukje op je pagina “”Home“” helemaal eens

groetjes van Andrea

• saskiaverenjans@home.nl

hoi

rita ik wil graag informatie over een cavia van je waar ik een kleinzoon van heb.

Ik hoop dat je dit leest!!

Wie zijn de ouders van Edison een zilveragouti lunkarya zijn mama heet shy dit is een peruvian maar wie is zijn fokker en weet je ook zijn ouders?

en papa heet myson wilson

Gr saskia

mijn email is saskiaverenjans@home.nl