Re: Het verkloten van de rassen is begonnen!!!

• Witches at work

hoi Else

Ik weet niet of je de Skinny topics een beetje gevolgd hebt maar een KENNER herkend de drager meestal wel in mij verzekert.

De dragers zijn veelal niet moeders mooiste, lijken wat op dierenwinkel caafs vaak en hebben een vacht die wat plastic achtig aan voelt.

en ze hebben ook krulletjes na de geboorte als ik het goed heb, maar dat hebben veel andere rassen ook.

Echter voor Mien Doorsnee die een caaf aankoopt zal het totaal niet te zien hebben/cq doorhebben als ze een Skinny drager in hun handen gedrukt krijgen en juist hierin zit hem dan ook het gevaar.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Evelien

Oke maar uiteindelijk rijkt ook bij jou de ruimte niet tot aan de horizon, net als bij elke opvang is vol uiteindelijk toch een keer ECHT vol!!!

Ik kom wel eens bij fokkers waar ik het te vol vind, en zie dat de dieren daar de dupe ook van zijn geworden, en das natuurlijk erg jammer en schiet je je doel voorbij als dat gebeurd.

Schrijndende fok wanstoestanden waarin het einde geheel zoek ik.

De moeten minderen maar willen maar 20 % of zo verkopen terwijl in hun geval ze 80% zouden moeten herplaatsen.

Ze hebben klachten met hun gezondheid, of zijn van nature liever lui dan moe ect ect.

Zulke mensen hebben gewoon dringend hulp nodig niks meer of minder.

Hoe het bij Carla is weet ik niet, ben er nog nooit geweest.

Bij jou wel en idd goed te overzien je aantal caafs in combi met de ruimte die je hebt.

En er kan nog wel wat bij ook, maar blijf wakker zou ik zeggen, de mens is erg makkelijk zeker als ze straks richting vakantie gaan!!!

Tot morgen

gr. D#S

• Else

Ik begrijp het. Dan is een stamboom dus zeker wel belangrijk.