Biscuit?

• Monique

Wat denken jullie, een klein stukje (Maria) biscuit zal dat kwaad kunnen voor een caafje? Ik heb gemerkt dat die van mij het erg lekker vinden.

• Witches at work

Hoi Monique

Niet alles wat lekker is, is goed~!!!

Anders zou ik de hele dag aan de patat mayo en currie zitten en aan de chocolade ect ect.

Groenvoer is echt VEEL beter voor jou caafje, en ik denk NOG lekkerder ook zelfs!!!

Succes ermee, en vergeet de koekies maar zou ik zeggen!!!

gr. D#S

• basjeeeee

Zulk soort vragen hebben we hier vaker gehad, snap het alleen niet, ik geef me dieren wat deze dieren horen te eten: hooi, groenten en afentoe wat kruiden oid. Ook wat ‘krachtvoer’. Het is nog nooit in me opgekomen ze in de buurt te laten komen bij biscuit, koek, yoghurt en wat hier de revue al is gepasseerd.

• Witches at work

Hoi Basje

Ach met deze storm kan ik toch niet slapen dus ik ben al weer wakker ha ha~!~

Maar mijn kids hebben voor dat ze zelf nadrukkelijk het woord uit konden spreken van IKKE KOEKJE of zo NOOIT een Lolly, Langevinger, ijsje en dat sorrt SJIZZEL

gehad zeg!!!

Mij heeft het altijd erg geirriteerd waarom hele kleine kids en dus zo ook mijn dieren een KOEKJE of zulke zooi moesten van bepaalde lui~!~

In de supermarkt wilde ze als kleuter geregeld van die LOOK A LOOK TROEP!

Dit kleurstof en super overgoten suikerrijke goedje (suiker met mate is juist wel heel goed voor oa de spier opbouw van jong leven). Ik noemde dat sdpul ook steevast RATTENKRUIT naar mn kids toe!!!

en zo zie ik dat nog steeds, net als Cola of Ranja!

Waarom geen Roosvice of Karvan cevitam denk ik dan?

Look a look bv kregen ze hier alleen met kinderfeesten ed, nooit “zomaar” ff tussen door.

Dan moesten ze het hier stellen met;

Liga-Evergreen-Sultana-een krentenbol, of doosje krentjes, gewoon een verse snee brood korst, plakje kaas, kinderappeltje, stukje vis ed ed.

BACK TO BASIC zou ik zeggen bij MENS EN DIER, dan is ook de overgewichts problematiek niet zo'n enorme KLIER~!~

gr. D#S

• Monique

Tjonge jonge wat zo'n vraag al niet los kan maken zeg. Ah fijn jullie standpunt is duidelijk.

Om jullie gerust te stellen mijn cavia's krijgen dagelijks goed voer en verschrikkelijk veel groente en fruit.