ondervoede leen caaf gaat goed

• Shirleyk

Laatst had ik een berichtje geplaatst over mijn ‘'leen’'cavia, hij is anderhalf en toen ik hem een paar weken terug kreeg woog hij maar 550 gram.

Inmiddels doet hij het heel goed en weegt al 900 gram, ben benieuwd of het zo blijft gaan.

Maar ik denk dat ik hem en zijn konijnenmaatje maar zelf hou :-)

• annikaB

FIJN te horen dat het zo goed gaat! Wat een dankbaar werk is het dan he!!!

Je mag jezelf best belonen met…….een caaf en konijn bijvoorbeeld ;-)

Ik zou het me heel goed kunnen voorstellen! :-)

Leuk dat je het even laat weten! Ben benieuwd naar je uiteindelijke beslissing over die twee! Even hier melden hoor!

• Shirleyk

Hahaha vind ik ook, maar mijn vriend minder. Ik had namelijk al drie cavia's en dat vond ie al teveel.

Maar volgens mij is hij ook al een beetje overstag…… :-)

bedoel die beestjes hebben er toch ook niet voor gekozen om verwaarloosd te worden.

• Natus!!

Hoihoi,

Ik heb hier sinds een maand of 6 ook 2 wonen die heel erg zielig mager en verwaardeloosd waren.Ze zaten onder de diarree toen ik ze ophaalde,en hun oortjes waren helemaal verbeten en teentjes vergroeid door het niet bijhouden van de nageltjes en superbang en schuw,schuw zijn ze nog steeds,maar ik heb ze hier met z`n tweetjes in een kooi,meer willen ze er ook niet bij hebben dan gaan ze direkt in de aanval dus ik laat het maar zo.

Ze kwamen uit een groep van 30 cavia`s die zo snel mogelijk een nieuwe plek nodig waren,wegens slechte omstandigheden,dus ik heb er 2 voor mijn rekening genomen.

Ze blijven hier gewoon zolang ze leven(al heb ik geen idee hoe oud ze zijn)en mogen genieten van een veilige en goede oude dag.

Ik vind ook,die beestje hebben er ook niet om gevraagd.

• Shirleyk

Hoi!

Heb je ze toevallig uit de opvang gehaald bij Knoevel??

Ik heb er namelijk zelf ook eentje uit de opvang gehaald in november en je verhaal klinkt me erg bekend.

• Natus!!

hoi,

Nee daar komt mijn cavia niet weg.

Ik heb ze uit Dalerpeel.

groetjes…