[B-Vlaams Brabant] Caviashow Vilvoorde 18/05/2008 !!!

• ayliancaafjes

De meeste organisatorische beslommeringen zijn rond, dus bij deze: het inschrijvingsformulier voor deze show en het vraagprogramma zijn beschikbaar! Wil je het alvast ontvangen? Stuur me dan even een e-mailtje of een pb'tje waarin je je eigen e-mailadres vermeldt (als ik jullie via het forum mail, kan ik geen bijlagen versturen namelijk ;)).

Even concreet:

De datum is dus zondag 18 mei 2008 en het gaat door in de Tuinbouwschool Horteco. Adres is De Bavaylei 116 in Vilvoorde. Ingeschreven dieren moeten om 9.30u zeker aanwezig zijn, de keuring begint om 10.00u. Mensen die niet deelnemen zijn uiteraard ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen, de toegang is gratis!

Kunnen deelnemen:

* alle in België erkende rassen en kleurslagen (bij het vraagprogramma stuur ik even een blad met alle rassen en kleurslagen die hier erkend zijn voor de mensen die geen Belgisch fokkersboek hebben), die mogen MAAR MOÉTEN NIET geoormerkt zijn, ook niet voor de Belgische inzenders

* er is een klasse niet-erkend

* er is een troetelklasse (dus een knuffelkeuring)

Er zal gekeurd worden volgens A-, B- en C-klasse dus dieren vanaf drie maanden kunnen deelnemen. Het is een open keuring, iedereen kan dus de keuring bijwonen! Mensen met langharige dieren krijgen de gelegenheid om hun dieren zelf klaar te maken.

Mensen die deelnemen aan de show, mogen ook verkoopdiertjes meebrengen op voorwaarde dat die minstens vier weken jong zijn en 300 gram wegen. Daarvoor zal een aparte ruimte voorzien zijn buiten de tentoonstellingsruimte, ook met hokken.

Er zijn al heel wat prijzen voorzien, maar voor meer info stuur ik iedereen graag een vraagprogramma en inschrijvingsformulier ;). Hopelijk tot op 18 mei !!!

• Van Roy Vroni

hallo,

Is het mogelijk om een inschrijvings formulier te sturen+

een vraagporgramma,

mvg

Vroni

mijn adres : Vroni Van Roy

Oirschotstraat 19

2260 Westerlo belgie

vanroyvoets@tele2.be