O.T. Hexen dochter naar het judo NK.

• Witches at work

Hoi hoi

Gisteren 23/2/08 heeft mijn jongste (15) dochter Djoeke zich voor de 3e keer gekwalificeerd voor de Nederlandse kampioenschappen judo~!~

Op 8 maart as moeten we naar Drachten, jawel Friesland dus.

We gaan ook daar voor de winst natuurlijk maar vinden vooral het mogen meedoen al een kick op zich.

Ze is gisteren na een fikse strijd 2e (zilver) geworden bij de districts kampioenschappen te Zuid limburg.

Door de week zijn we erg in de weer haar te laten trainen in een andere plaats alwaar het sportniveau zowel als de sfeer onderling echt top is!!!

Ongeveer 20 km verderop of zo wordt ons meisje met de auto steeds gebracht, en mijn man traint ook regelmatig daar bij de judo of doet aan fitness.

gr. D#S

• Jipke frl

Kom je hier dan ff om bakkie koffie?

Ligt 25 km van elkaar vandaan…………

• coby

ohh dat is spannend weer , heel veel succes met de kampioenschappen … Drachten , daar ben ik geboren, ga er maandelijks heen op familie bezoekjes,

• Witches at work

Hoi Coby

Wij maken er gewoon een uitje van!

Meedoen op zich is al heel leuk vinden wij, en als er nog tijd over is gaan we lekker op toer daar ha ha~!~

Nee wij hebben geen famlilie zo hoog wonen, ik ken alleen fokkers in het Noorden.

gr. D#S

• annikaB

Wat geweldig van haar! Je hebt hele strijdbare kinderen hoor! En leuk dat ze die kans krijgt! Hou ons op de hoogte, ik ben erg benieuwd!

• Witches at work

annikaB schreef:

>

> Wat geweldig van haar! Je hebt hele strijdbare kinderen hoor!

>>>D#S Ja idd soms iets te strijdbaar ha ha, die eigenschap hebben ze alle 3 hier op hun geheel eigen manier.

Dat heb ik ook altijd erg belangrijk gevonden ze dat mee te geven.

Ze hebben hier alle 3 ook een hele tijd op judo gezeten, echter na een poos bleek dat de oudste en de middelste meer hun ding hadden in het hockey gebeuren.

> En leuk dat ze die kans krijgt! Hou ons op de hoogte, ik ben

> erg benieuwd!

>>>D#S Zal ik zeker doen, ik verwacht geen prijsje bij het NK gezien de tegenstand, maar niet geschoten is altijd mis~!~~

gr. D#S

• Caviastal de boefjes

Hey Ine!

Hoe ging het met Djoeke?

Heeft ze genoten van de wedstrijd? en nog wat gewonnen?

Groeten Lysanne