wie zoket er nog gecastreerde beren ??? gered van de dood

• Paulala

Hey Jacq!!!

Ik zou heel erg graag een castraat voor bij mijn twee dames willen!

Maar… ik zie geen mogelijkheid om hem op te komen halen.

Moet jij toevallig tegen de tijd dat ze weg mogen nog deze kant op?

Je zus woont hier toch in de buurt? Of heb ik dat verkeerd begrepen.

Welke het wordt maakt voor mij niets uit, dus als andere mensen voorkeur hebben laat je hun maar kiezen.

Mijn dames zijn beide driekleur gladharen, dus die driekleur gladhaar zou er wel leuk bij passen.

• jacquelinesbeestenspul

hoi paula

we gaan binnen nu en 2 weken richting rotterdam samen met ine

maar dan moet het beertje nog wel even apart omdat hij dan nog zaad kan produceren :)

ik ga morgen wel even kijken welke leuke heren ze heeft meegenomen voor me en dan maak ik foto's van ze oke ? kan je evne kijken welke je leuk of lelijk vond hahaahahahaha ik vind het leuk als een castraat helemaal niet bij de rest past haahahahaha

morgen weet ik dus meer van de herenberen en ook de kleuren precies ze komen morgen na 10 uur hier voor een fotoshoot hahahaha dan gaan ze weer mee om gecastreerd te worden stttttttttt en als het allemaal goed verloopt komen ze dinsdag of woensdag weer hier als hetje terug

groetjes jacqueline

• shirleyk

Ik kan evt. ook vervoer wel een keer regelen naar Rotterdam hoor. Ik woon de weekenden in Zutphen en doordeweek in Capelle aan den IJssel, dus zou evt. wel een keer via Arnhem kunnen rijden.

• Paulala

Laat het me maar weten, en je hebt mijn email adres toch?

Op welke datum worden ze gecastreerd?

Want dan kan ik de tijd dat hij apart moet zitten bijhouden.

Ik heb nog een grote reserve duna in de schuur staan, ideaal voor dit soort dingen!

Ik kan nu al niet wachten, en het maakt voor mij niets uit of het een lelijke of mooie cavia is, zolang hij het maar goed kan vinden met mijn dames, en dat is altijd afwachten.

• Paulala

Ik woon niet in Rotterdam, maar in Zwijndrecht.

Het is wel in de buurt, maar toch nog zo'n 20 minuutjes lager op de kaart.

• Shirleyk

laat maar weten als jacqueline het niet red of zo. Evt. wil ik het wel doen, of dat je hem dan in Capelle ophaalt of zo als dat handiger is.

• jacquelinesbeestenspul

hoi paula

vandaag zijn er al 2 beren gecastreerd driekleurgladhaar en morgen worden de andere 2 gecastreerd en er zijn nog 3 beren in de dierenwinkel die op castratie wachten dus er zit vast wel een beer voor jou bij hahaaha die lelijk is of mooi en met de dames past haahaa

mijn zus was hier gisteren op visite en ik weet nooit van te voren wanneer we weer naar zwijndrecht gaan dat is meestal ff snel beslist :)

als ik naar rotterdam of omgeving ga dan hoor je het van mij

groetjes jacqueline

• Paulala

Oke, ik wacht het af.

En dan neem je gewoon de beer voor mij mee die niemand wil.

Dus dat zal dan wel de angstigste of lelijkste zijn ofzo hihi.

Je weet dat dat voor mij geen enkel probleem is.

• Caviastal de boefjes

Hallo!

Ik zie nu dat je castraatjes te koop hebt… heb even gekeken op je site maar vond daar gee foto's (ofik heb niet goed genoeg gekeken…) Ik zelf zou opzich best een gecastreede beer willen hebben… heb je nog beren zitten of heb je ze allemaal al verkocht?

Ik vind het trouwens een super lieve actie!

Groeten Lysanne