vetophping

• mitzy

hallo,ik ben het bezit van o.a.een tessellaar dame,onder haar oksels komt wat vetophoping,het zit los,toch voel ik in het vet meer dan vet,moeilijk te omschrijven;kliertjes of een bultje,ook dit zit allemaal los.vorige maand heeft mijn dierenarts mij gerustgesteld,maar nu neemt de groei iets toe.Zegt dit iemand iets?

• jacqueline

hoi mitzy

ik zie dat je hier genegeerd wordt met je vraag

ik zou je willen adviezeren toch nog even naar de D.A. te gaan

en ga eens kijken op een ander forum

waar niet zo`n kliek rondhangt

vriendelijke groet en succes jacq.

• Witches at work

jacqueline schreef:

>

> hoi mitzy

> ik zie dat je hier genegeerd wordt met je vraag

> ik zou je willen adviezeren toch nog even naar de D.A. te gaan

> en ga eens kijken op een ander forum

> waar niet zo`n kliek rondhangt

>>>D#S ZEER GOED advies Jacq~!~!~!

Advies lijkt me ook het goeie, zulke zaken kom je alleen toch niet uit lijkt me, tenzij het vanzelf minder gaat worden plots. Echter die kans is helaas niet zo groot.

gr de heks

> vriendelijke groet en succes jacq.

• dagmar

Ik weet wel dat als hier een caafje te dik wordt hij een echte dikke onderkin krijgt een dikke nek en ook de schouders en oksels worden vetter.

Is het diertje niet ook qua gewicht aangekomen?

Groetjes

• annikaB

Haha! MOOI gezegd Jacqueline! Ik heb hier ooit eens “stout” gedaan en merkte dus ook dat er een kliek bestaat die niets MAG/ DURFT te zeggen…is eigenlijk zielig voor volwassen mensen hoor! Maar ik slaap er geen nacht minder om, vind het eigenlijk wel om te lachen!! En is het ook geen compliment als dergelijke mensen niet je vriendje willen zijn…!

Gelukkig durven sommige mensen nog wel te reageren of..te mailen :-) want het is toch in het bestwil van de cavia's dat je hier dingen vraagt. Zo selecteer je automatisch de echte liefhebbers uit hier!

Ach ja, kwestie van karakter he ;-)!

Noem eens een paar forums ZONDER kliek????? Lijkt me een openbaring!

• Witches at work

Hoi Annika

Nou ik kom niet op andere forums, daar me dat teveel tijd zou kosten.

Ook aan hyves doe ik lekker niet, en die gemene harde forums puur om mensen kapot te krijgen vind ik veel lager dan wat er hier wel eens ten ronde gaat over zaken.

Ik probeer het zoveel mogelijk uit te selecteren zeg maar.

En ook ik lig er absoluut niet wakker van dat sommige zo lopen liegen en bedriegen, de mails die ik zeer regelmatig mag ontvangen van andere fokkers die weten wat er allemaal speeld en die achter me staan ook die koester ik.

Dat zijn mensen die op dezelfde golflengte zitten, omdat ze of in de zelfde muizenval zijn getrapt, of het zelfde denken.

Wel is het heel verleidelijk deze mails niet te delen op dit forum maar dan zou ik het vertrouwen beschamen van degene die me mailt en dat wil ik gewoon niet~!~

gr. D#S

• jacqueline

hoi hoi

toch wel komische

bedankt voor de mensen die als nog gereageerd hebben en dat er verder geen kwade gezichten zijn

zij is al naar de dieren arts geweest en het was vet alleen maar vet terwijl ze niet dik is

de andere forum is knoevel je moet wel even een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken

en tuurlijk de een reageerd meer op een bericht dan een ander maar daar als iemand advies kan geven dan proberen ze dat ook