Einde van onze Tobey van 7 jaar..

• esther

WAt een rotdag voor mijn dochter(en de rest van het gezin).Onze oude tobey is echt op.

Momenteel ligt hij met dichtgeknepen oogjes in een hondenmandje.Hij piept en heeft pijn.Zijn buik is opgezet ,en hij heeft last van verstopping.

Er is verder niks aan te zien….

Vanochtend ga ik naar de da,en denk dat hij weer meekomt maar dan ….

Amy mijn dochter hoopt dat hij inslaapt….Leg hem straks terug in zijn hok.

Zal verschrikkelijk zijn,want dat dier …is zo schattig.

Hoop dat het snel gaat,en dat hij zo weg is.

Bah wat een rot taak,maar het hoord er bij.

Gr esther

• Witches at work

Hoi Esther

7 jaar is een hele mooie leeftijd voor Nijn, het is toch jullie konijn he?

Blaas het kaarsje maar gauw uit, en stel hem gerust ect.

Tis mooi zo, ik hoop op een voorspoedig einde, van een eindeloos dier voor jullie~!

Heel veel sterkte D#S

• esther

hoi Ine

Tobey is haar creme witte tessel beer.:)Vanmorgen om 11 uur is hij door de da ingeslapen,zij dacht aan een grote tumor in de buik

Hij is inmiddels rustig ingeslapen,en ligt nu thuis in een mandje.Amy komt zo thuis,en hij ligt onder de hyacinten.Lekker tussen de bloemen,uit oma's tuin.

Mijn vader kwam net met een houten kistje,daar gaat hij straks in.Vanmiddag word hij begraven.Een rot dag,en zelfs ik ben er verdrietig van.Wat zo'n caaf al niet kan betekenen.

groetjes esther

• saskia

Heel veel sterkte met het verlies. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt…

• Natus!!

Hoi Esther,

& jaar is wel een mooie leeftijd,ook al wil je ze eigenlijk nooit missen.

Fijn dat Tobey rustig in is geslapen en heel veel sterkte met dit verlies.

groetjes natasja

• Witches at work

Hoi Esther

Dan wordt ie erg netjes begraven in een echt houten kistje.

Wij doen het zonder een kistje, ze gaan vanuit een schoenen doos of handoekomwikkeling gewoon ze de aarde in zeg maar.

En wat zo'n klein beestje kan betekenen???

Tja dat weten de meeste hier wel he?

In elk geval Tobey heeft het goed gedaan bij julie hoe wrang nu ook dat hij echt weg is.

Sterkte gr. D#S

• esther

Hoi Ine

Ja ze zei van't weekend al tegen mijn ouders…Ïk wil niet dat er zand op hem komt als hij dood is.

Dat heeft mijn pa goed onthouden.Het was gisteren echt naar,ze had het witte kiste helemaal beplakt met hartjes ,en stukjes tekst.

Tobey lag in een theedoek onder de hyacinten,en tekening.

Gisterenavond….branden de kleine tuinlichtjes die op zijn plek liggen.Het gekke is dat ze het nog nooi gedaan hebben.

Amy was er toch wel wat bang van….ze is gisteren tot bijna 10 uur opgebleven.Maar vond het vanmorgen toch wel bijzonder,omdat ik zei dat tobey nu waarschijnlijk een lichtje was.Zijn grafje is dicht bij de achterdeur,er staan viooltjes op en die tuinlichtjes.

Ze is wel erg stil,en in zichzelf.Het gemis van haar maatje is zo moeilijk,

Maar gisteren kreeg ze ook goed nieuws:had mijn vriendin al eens gezegt dat tobey zo oud was,ze heeft zijn gelijkende zoon bij een vrouwtje gezet….en ja over 2 weken komen daar baby's.

Hoop natuurlijk dat het goed verloopt.Amy mag strks een klein tobey tje uit komen zoeken.En zoals ze zelf zegt:zo krijg ik toch nog een stukje terug.

groetjes esther