Op zoek naar.....

• Hopeful Farm

Hallo allemaal

Voor een medefokker in Duitsland ben ik op zoek naar een solid goudagouti beer

En een buff gladhaar beer

Heeft iemand deze dieren of kan iemand mij verwijzen naar fokkers die deze dieren fokken

Alvast bedankt….

Gr Dana Jansen

• manu

ik heb 2 beertjes.

1x goudagouti en 1x solid goudagouti.

beiden rexdrager.

kijk maar op mijn site: www.happycaaf.nl

• Witches at work

Hoi Dana hoi Manu

Ik fok wel in deze kleur, heb Rexbeer Phantom die is sollid agouti bont van kleur.

De moeder van deze beer heeft recenteijk ook een goudagouti/bonte Rexbeer geven echter die gaat al naar een fokker binnenkort.

En veder had ik het zusje van deze beer Umbrella (zwart/sollid) is ook verkocht.

Binnenkort ga ik wel weer wat verparingen maken van Phantom, echter voor nu heb ik niks.

Er zijn een handje vol fokkers die deze kleur in hun stal heben in Nederland, ook veel familie van wat ik hier heb zitten.

Hopelijk melden zich net als Manu nog wat mensen voor je.

Manu leuke site heb je trouwens, nu heb ik ook jou gezicht een keer kunnen zien ha ha~!~

gr. D#S

• De Caviaboerderij

Hoi Ine

Dit is niet dezelfde manu ,kijk maar naar de provider

De andere kritische maar eerlijke manu, is en blijft denk ik anoniem

Groetjesssssssssss Andrea

• Witches at work

Hoi Andrea

He he das balen he, kennen we dr nog steeds nie~!~

Maar toch een leuke site deze, lekker fris ook.

Ach ja wij zijn ook erg annoniem toch???

gr. D#S

• Peter

Hoi Ine,

Ik was ook even in verwarring. Omdat ik steeds zo de indruk had dat Manu een manspersoon was. Onze “bekende” Manu schreef zijn naam ook met een hoofdletter, en deze Manuela met een kleine letter.

Groetjes,

Peter

• Manuela

dank je voor de complimenten voor mijn site

groetjes manu en de happycaafs

• Manu

Haha, nee ik ben niet manu van Happycaaf. Ben wel een vrouw, geen man! Maar lijk verder in de verste verte niet op deze manu… :-)

Groetjes,

Manu