hoi allemaal
ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de lieve reacties en ook mails die ik heb gekregen over onze sofie.erg lief dank jullie wel
sofietje is gisteravond om 21 uur ingeslapen met veel liefde om haar heen van iedereen en haar dochter.
ze is op een paar dagen na 11 jaar geworden en heeft een prima leven gehad.
ik heb me erg schuldig gevoeld maar gelukkig heeft gisteravond mijn lieve vriendin en dierenarts me duidelijk gemaakt dat sofie op was ze schrok er zelf van hoe snel ze was afgevallen en geen zin meer in het leven had(ze kwam de mand niet meer uit om mensen te groeten wat ze normaal wel deed) marielle (DA) is vorige week donderdag nog thuis geweest en heeft sofietje onderzocht en bloed en urine mee genomen voor onderzoek en toen was ze nog optimistisch maar omdat ik geen operatie meer wilde ging ze er verder niet op in en zeurde niet door erover.
en gelukkig vermelde z eme dat sofietje ws longkanker had en verdere uitzaaingen die je zo niet kon zien dus mijn gevoel was opgelucht ik deed het goede voor haar.
natuurlijk hebben we het als gezin nu heel zwaar en de kinderen zijn er verdrietig om hun fietje maar we hebben vrede nu
haar dochter kwibus is minder blij ze is de hele dag al van slag en we hopen dat zij weer vrolijk gaat worden de komende dagen.kwibi heeft gisteren ook afscheid genomen door sofietje over haar gezichtje te likken en voor het madnej te blijven waken
groetjes jacqueline