Wie kan mij helpen????

• Witches at work

Hoi Dana

Heel veel sterkte alvast, ik gun dit echt niemand~!~!

Ik hoop voor je dat ze in utrecht iets vinden dat weet je het tenminste.

En hoef je evt verdere dieren die nog komen te overlijden alleen maar ff bij je huisarts te laten onderzoeken of die aan het zelfde zijn overleden.

gr. D#S

• renate

Goede morgen Ine!

Je was nog niet helemaal wakker geloof ik???

Naar de huisarts??? :-)

Groetjes Renate

• saskia

ga naar de dierenarts, voor een paar euro weet je wat het is.

en anders bel hem dat kost niks , en vaak weten die dierenartsen het al aan het verhaal.

zo'n arm beesje laat je toch niet lijden.

veel sucses

• Cavia Opvang 't Kuufke

Als je een dierenarts belt met dit verhaal weet hij net niks. Ze weten sowieso al niks over cavia's laat staan als je met zo'n ingewikkeld iets aan komt.

Laatst nog hier een dierenarts in de regio die beweerde dat een cavia die verlammingsverschijnselen aan de achterpoten had gasvorming had. Beestje volgepompt met middelen tegen gas. Heeft niet geholpen…niet zo gek natuurlijk, beestje had geen gas.

• Witches at work

Hoi Renate

Ahum Dierenarts bedoel ik natuurlijk.

Was juist vandaag wakkerder dan ooit kan ik je zeggen, echter zat heel even maar achter de PC en moest weer vweg net als nu.

Even thuis en hopla de auto in naar Nijmegen mun man ophalen ha ha~!~

gr. de 1001 dingen heks…………….

• Hopeful Farm

Ik ben allang naar de dierebarts geweest

Lees even terug in deze topic

Er is nu zelfs een dier voor autopsie naar utrecht

De andere beer die ik hier thuis heb met dezelfde verschijnselen heeft bij de dierenarts alleen maar een oppep spuit met extra vitaminen gehad

Met hem gaat het ook niet erg best maar hij eet nog wel wat

De dierenarts wist echt niet wat het kon zijn dus ook hij staat met zijn handen in het haar

Dus even bellen en het verhaal doen heeft bij dit niet veel nut

gr Dana

• Witches at work

Hoi Dana

Ach ja goed lezen is ook een vak op zich toch?

Bovendien is dit prikbord voorzien van dierenvrienden die meteen roepen dat je naar de Da moet rennen.

Deze wijsheid hebben ze uit eigen ervaring, goed bedoelt ook en dit soort prikkers hebben geen of erg weinig ervaring met DA's die voor moeilijkere gevallen hebben gestaan naar alle waarschijnlijkheid.

Hebben ze dat wel (helaas kan ik er een boek over schrijven) en of kennen ze jou een heel klein beetje maar, dan weten ze echt wel dat je niet een of andere Miep bent die hier ff om goedkoop advies komt vragen maar echt ergens mee zit.

Je bent het aan het uitzoeken, en deelt je ervaring hier, en daar kunnen mensen hun voordeel ook mee doen evt toch?

Dus Saskia,

ff dimmen ha ha, zou ik je willen zeggen!!!

gr. D#S

• Hopeful Farm

Ik moet juist zeggen dat ik een hele goede dierenarts heb die wel van wanten weet en gelukkig geen rib uit mijn lijf trekt wat betreft betalen

Zo was het onderzoek en de vitaminen spuit met pepmiddel voor de beer maar 10 euro

Terwijl ik toch even een half uur van zijn tijd heb genomen

Hij heeft de lever en de nieren van beide dieren onder zocht en de ademhaling en de hartslag beluisterd

Zo ben ik ook maar 28 euro voor een castratie kwijt terwijl dat door heel nederland heen erg veel verschilt

Ik kan iedereen duidelijk maken dat wij hier dus echt mee zitten

Het is absoluut niet leuk als je hoofd dekbeer onder je handen langzaam sterft terwijl je er niks aan kunt doen

Je word gek van de raadsels en haalt je van alles in het hoofd wat maar eventueel de oorzaak kan zijn

Mijn halve stal zit vol met zijn nakomelingen

En dan maar hopen dat het geen kanker is want dan kan ik denk ik mijn halve stal wel afschrijven

We houden de vingers maar gekruist en hopen het beste

Voor de zieke beer kan ik niet anders doen dan veel lekkers geven en elke avond lekker tegen me aan houden en langzaam afscheid nemen….snif snif

Gr Dana