Ik las dit bericht zojuist op een ander forum:
We waren net bij de dierenarts met Jacko voor de jaarlijkse spuit.
Niks bijzonders als er niet een setter geweest was die enorme leverproblemen heeft.
Er is bij hem levercyrose geconstateerd, hij is nog jong..
Dit dier is de zoveelste in enkele maanden, waarbij dit ziektebeeld optreed. Enkele weken geleden een Duitse herder, 5 jaar, hij kwam niet zonder toezicht buiten, en was ook nooit met vergift in aanraking.
Het dier werd uit zijn lijden verlost en er werd een autopsie gedaan, dat eiste de eigenaresse.
En nu de klopper, OORZAAK IS DE SWIFFER, NIET TE GELOVEN!
Het is bij de fabrikant bekend, want bij de kleine lettertjes staat, bij kinderen en huisdieren weghouden.
Er zit een ijzerafbrekend middel in dat erg dicht bij het genetische van mens en dier komt, dat veroorzaakt die c.a. Dieren likken vaak hun poten, zo krijgen ze die troep binnen !
Geef deze waarschuwing s.v.p. door aan iedereen die huisdieren of, nog erger kleine kinderen heeft !
Onverantwoordelijkheid van een fabrikant wil en kan ik niet zomaar door laten gaan..
Om nog even verder te gaan met die mevrouw wiens hond werd afgemaakt, ze heeft intussen ook haar twee katten mogen laten inslapen, ze hadden precies dezelfde verschijnselen……
Hopelijk gebruiken jullie dit schijnheilig middel niet, en komt mijn waarschuwing op tijd..