Grote kooi, waar te koop?

• Annemiek

Hai allemaal,

Een tijdje terug had ik al een bericht geplaatst met de vraag of iemand tips heeft voor een mooi ontwerp van een kooi, waar ik hele leuke reacties op heb gehad. Ik wilde namelijk zelf een kooi bouwen, maar nu merk ik dat ik er niet aan toe kom, ook omdat ik geen ruimte heb om een kooi te bouwen. Jammer, jammer, want ik wilde mijn 3 cavia's een mooi nieuw onderkomen geven.

Maar ik wil nu wel een nieuwe kooi aanschaffen, die wat groter is en waar mogelijk ook wat speelmogelijkheden heeft. Ik heb nu een kooi van 1 meter.

Wie weet waar ik in de buurt van Hilversum, Utrecht of Amsterdam zulke kooien kan krijgen, liefst een antirommelkooi, of misschien is er zelfs op internet die mogelijkheid?

Groetjes

Annemiek

• Monique

Ik heb een heeeeele grote kooi te koop, maar een beetje groot voor 3 caafjes en een beetje duur… Hij staat op internet!

Succes met zoeken.

Gr. Monique

• Stg knaagdierencentrum Aa&Hunz

hallo

via de webwinkel van konijnenopvang bunny-bin zijn ook grote kooien te koop.

tevens ondersteun je de opvang.

• cora

Kijk eens bij http://www.all4pets.nl/index.php?page=3&cat_id=30 die heeft diverse kooien. Wel weinig antirommel, maar wel o.a. een tralieskooi van 148 cm

Ik heb geen ervaring met deze winkel, weet wel dat het een vrij nieuwe winkel is.

• esther

Ik heb 2 van die dubbele kooien gekocht bij all 4 pets.Prima verzorgt.Mooie kooien weinig geld.Heb er plexi glas omheengezet.Dus nu wel anti rommel:)

gr esther

• Annemiek

Thanx voor de reacties!!

Je maakt me wel erg nieuwsgierig Monique…

Esther, hoe is het jou gelukt er plexiglas omheen te doen, kun je dat gewoon bij een bouwmarkt op maat laten zagen? Enne… vinden je cavia's de tralies niet heel erg aantrekkelijk om daar continu hun tandjes aan te slijten…?

• cora

Hoi Annemiek,

De caafjes en konijnen knagen hier aan de tralies. De cavia's knagen niet veel en zitten in een kooi die niet zo'n goede kwaliteit heeft en daar zie je dat ze aan de traliesknagen, maar na een jaar vind ik het nog meevallen. Ik heb ook een tweede hands tralieskooi van ferplast en bij het deurtje knagen de konijnen stevig als ze eruit willen en daar is niets te zien.

• esther

Ja dat kun je bij de bouwmarkt kopen.Ik had het nog staan,mooi op maat gemaakt.En prima gaat het.

De bak van de kooi is mooi diep,dus zoveel rommel was er eigenlijk niet eens;)

Groetjes esther

• Monique

Hihihi…

• Monique

Mijn hihihi slaat op het feit dat ik Annemiek nieuwsgierig heb gemaakt, niet op jouw tekst hoor Esther. Dit om misverstanden te voorkomen, anders denk je misschien dat ik je uitlach ofzo…