O jee!!

• kaatje

Ik ging gister met mijn twee caafjes naar de dokter omdat Juultje een plekje aan dr oortje heeft. Voor de zekerheid heb ik ze daar nog even laten sexen en wat blijkt, Juultje is een Julius! O hemel, dus snel het hok in tweeen gedeeld met gaas zodat ze elkaar kunnen zien en ruiken en evt ook nog een beetje voelen. Maar ik vind het zo sneu, ze lagen altijd tegen elkaar aan en zijn nu echt op zoek naar elkaar. Nou ja het is maar tijdelijk maar toch! Heeft iemand nog tips hoe ik deze tijd wat prettiger voor ze kan maken?

O ja, nog een vraag. Kunnen cavia's wel in de buitenren bij konijnen of is dat ook te gevaarlijk?

Gr Kaatje

• Witches at work

Hoi Kaatje

Komen deze dieren weer eens van een dierenwinkel???

Want als ze van een fokker komen kunnen ze veelal wel retour afzender lijkt me.

Bij de betere en meer ervaren fokker zul je niet zo snel het verkkkerde geslecht mee krijgen, en zo toch zijn ze echt wel bereidt je te helpen met een cavia wissel of zo.

gr. de heks.

• kaatje

Nee, ze komen van een kennis die ze anders naar de dierenwinkel ofzo wilde brengen, maakte haar niet zoveel uit! Hun hadden het pas door toen ze al een aantal dagen oud waren. Het waren wergwerpprodukten. En ik ben ondertussen al zo aan ze gehecht dat ze niet meer weggaan. Als ik beesjes neem, hou ik ze ook. We moeten alleen deze periode overbruggen en hem dan laten helpen,

Gr Kaatje

• MoniqueW

Hoi Kaatje,

Nou, ben je lekker mee…. Gelukkig zijn er nog mensen als jij.

Tja, ik kan niks anders bedenken dan apart houden of gaas er tussen als het hok ruim genoeg is.

Hoe oud zijn ze?

Zijn ze fam. van elkaar?

Hoe lang hebben ze bij elkaar gezeten?

Groetjes Monique

• kaatje

Ze ws 10 weken oud en het zijn broer en zus. Ze hebben 3 weken bij elkaar gezeten. Mochten er toch kleintjes komen is het geen ramp want ze blijven bij mij, maar ik vind het voor Lizzie zo sneu, zo jong en dan jonkies. Dus we hopen maar voor het beste

Gr Kaatje

• Jessica

Zeker sneu. Niet alleen misschien kleintjes maar ook

nog eens van broer en zus. Beetje jammer maar succes ermee.

Gr. Jessica

• MoniqueW

Hoi Kaatje,

Wat vervelend. Ik hoop maar dat je op tijd bent en dat ze niet drachtig is.

Houd er rekening mee dat het wel mogelijk is….

Ik heb ook een keer een jong drachtig zeugje gekocht en alles is goed gegaan.

Niet te veel optillen en lekker eten geven. Geen haver/brood dingen waar jongen groot van groeien in de buik.

Groetjes Monique