hond sterft voor kunst ?? help het stoppen !!!!(ot)

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

aangezien hier alemaal dierenliebhebbers prikken wil ik het volgende bericht met jullie delen :( :

Het betreft een of andere kunstenaar die als “kunstwerk een hondje heeft laten verhongeren”, met de dood tot gevolg.

Het is onvoorstelbaar hoe sommige mensen met dieren omgaan. Een zogenaamde kunstenaar uit Costa Rica liet onlangs een hond publiekelijk sterven van honger en dorst en noemde dit ‘kunst’. Tijdens de tentoonstelling stierf het hondje. De ‘artiest’ wilde niet dat iemand hem eten of drinken gaf. Dat monster vroeg aan kinderen de hond op te jagen en betaalde voor het vuile werk. Niemand greep in.

En alsof dit niet al vreselijk genoeg is, heeft Honduras de man uitgenodigd om namens Costa Rica dit ‘kunstwerk’ met een ander arm schepsel te herhalen op de expo ‘Centroamericana Honduras 2008’.

Het is natuurlijk zaak om er voor te zorgen dat dit monster die vreselijke daad niet herhaalt. Dus vragen we iedereen dit dit leest de petitie te ondertekenen die hieronder staat. Het kost je maar een halve minuut en misschien kunnen we met z'n allen deze kwelling de tweede keer voorkomen.

Dus: dierenliefhebbers, we hebben jullie hulp nodig! Onderteken en verspreid de petitie hieronder alsjeblieft! Kopieer de link naar je adresbalk en je bent waar je moet zijn.

Teken hier de petitie:

http://www.petitiononline.com/13031953/petition.html *

bron:

http://www.hartvoordieren.nl/dierennieuws.php

ik heb al getekend

groetjes jacqueline

• Nancy

Ik heb ook getekend, en het bericht verspreid op een aantal andere prikborden.

Op de dierenpagina www.dieren.pagina.nl werd mijn bericht verwijderd :-(

Er mogen geen oproepjes voor steunbetuigingen of petities geplaatst worden.

Dus heb ik het nu via een tip gelanceerd: www.hartvoordieren.nl Een leuk blad dat je online kan lezen en kijk vooral even links bij Dierennieuws ;-)

Hopelijk mag het zo blijven staan.

Ik ga echt over mijn nek wat het voor beesten zijn die zoiets een onschuldig hondje aandoen. Beesten is niet het goede woord, die zijn eerlijk, monsters zijn het, de toekijkers ook :-(

Groetjes Nancy

• Nancy

Foutje, op de dierenpagina is (nog) niets verwijderd, op de hondenpagina wel www.honden.pagina.nl

Ik snap niet dat zoiets daar niet mag staan!

Rare regels…

• Roos

Ik heb ook getekend dat kan toch niet waar zijn dat dat gewoon gebeurd en mag.. Baaaah

• swaas

Hier in Belgie is de petitie getekend geweest door een grote hoop mensen, ik heb ook honden en zit daarom op hondevrienden.be, daar zijn pagina's lange discussies over geweest, iedereen heeft zowat getekend….maar of het iets zal uithalen?????

Het dier is tenslotte dood…wie (anders dan honden en dierenliefhebbers) maalt nu nog over een hond, die hij van straat had geplukt en heeft laten sterven…….

Wij staan erbij stil, oordelen en veroordelen, maar die hoge pieten van daar?????

Ik vind het “mensonwaardig” wat er is gebeurd, en het liefst hing ik die klerekoter met zijn kl….aan een touw en liet hem liggen tot hij omkwam van de honger, in de hoop dat geen mens een poot naar hem zal uitsteken…..maar daar is die zielepoot die nu dood is niets mee gebaat, zo'n dingen maken me woedend uit machteloosheid, maar ook in-droevig, dat mensen zo wreed kunnen zijn.Roos schreef:

>

> Ik heb ook getekend dat kan toch niet waar zijn dat dat

> gewoon gebeurd en mag.. Baaaah

• Witches at work

swaas schreef:

>

> Hier in Belgie is de petitie getekend geweest door een grote

> hoop mensen, ik heb ook honden en zit daarom op

> hondevrienden.be, daar zijn pagina's lange discussies over

> geweest, iedereen heeft zowat getekend….maar of het iets

> zal uithalen?????

> Het dier is tenslotte dood…wie (anders dan honden en

> dierenliefhebbers) maalt nu nog over een hond, die hij van

> straat had geplukt en heeft laten sterven…….

>

> Wij staan erbij stil, oordelen en veroordelen, maar die hoge

> pieten van daar?????

>

> Ik vind het “mensonwaardig” wat er is gebeurd, en het liefst

> hing ik die klerekoter met zijn kl….aan een touw en liet

> hem liggen tot hij omkwam van de honger, in de hoop dat geen

> mens een poot naar hem zal uitsteken…..maar daar is die

> zielepoot die nu dood is niets mee gebaat, zo'n dingen maken

> me woedend uit machteloosheid, maar ook in-droevig, dat

> mensen zo wreed kunnen zijn.Roos schreef:

> >

> > Ik heb ook getekend dat kan toch niet waar zijn dat dat

> > gewoon gebeurd en mag.. Baaaah

>>>D#S Eveneens getekend de heks……………………………

En sluit me volledig aan bij de rest van je tekst, en advies ook;

hoe om te gaan met de dader die geen knip voor zijn neus waard is~!~

Echt ONGELOOFLIJK~!~

Ik heb hier geen woorden voor!!!

gr. D#S

• Nancy

Ik heb ook getekend en ben ook gaan kijken bij Dier en Project. Ik weet dat er veel dierenleed is en je overal wel petities kan tekenen maar ik werd er helemaal naar van dat één zo'n monster, zó'n bekendheid krijgt en zelfs uitgenodigd is voor de expo ‘Centroamericana Honduras 2008’

Ik zag de foto's gisteren en kon niet anders dan het her en der te verspreiden op een aantal startpagina's.

Hart voor dieren heeft de info van Dier en Project

www.dierenproject.nl/95.html

Daar staan ook foto's, ik kan daar ook niet tegen maar omwille van het hondje heb ik toch gekeken. Ik wilde natuurlijk de info eerst verifieren voordat ik het zou plaatsen op andere prikborden als hulp-oproep.

Daar las ik ook dat hij de tekst boven dit wegkwijnende hondje geschreven heeft met hondenvoer “Je bent wat je leest” (hoe erg…) en dat hij het hondje heeft laten vangen door kinderen die hij betaald heeft (tuurlijk die doen alles voor een paar centen) De lafaard!

Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, probeerde te lezen maar zag steeds dat gekwelde en gelaten koppie voor me, en die botjes die op den duur uitstaken.

Ik had die man helemaal lens geslagen met een stuk hout als ik er geweest was. Maakte me echt niet uit als ik daarvoor opgepakt zou worden.

Ik vind de toekijkers net zo schuldig!

Dankjewel alle dierenliefhebbers die de petitie willen tekenen.

Groetjes Nancy

ps ik ben nummer 385945 en het is zo fijn te zien dat de teller nu namens heel veel mensen uit allerlei landen al stukken hoger ligt.

• Caviastal Marieke

Getekend

Marieke