hoi allemaal
ik heb 4 hamsters in de schuur wonen en vorige week zondag is onze houdini ontsnapt uit zijn kooi.hij had ontdekt dat hij zijn plastic kooitje kon doorknagen
houdini is een langhaar goudhamster erg tam en lief.
ik heb dagen lopen zoeken en in het donker gebivakkerd om hem te vangen maar helemaal geen spoor van houdini tot vanavond
ik had claudia aan de telefoon omat mijn betsie is bevallen en opeens zie ik in mijn ooghoek een beestje voor he raam bij de schuur rennen dus ik focussen op het raam hahahaahaha en ja hoor loopt houdini heel parmantig langs zijn dames de flaneren hahahahaahaha ik ben op de tenen naar de schuur gelopen en fluisterend met claudia aan de foon heb ik houdini gevangen met een handdoek hahahahahaha hij is 20 jan weg gelopenen vandaag eindelijk weer terug hij kon de dames toch niet weerstaan hahaahahahahahahahahaha
ik dacht dat ik hem bijna dood had gesnepen met vangen maar gelukkig hij leeft nog heeft wel klitjes die ik net heb weggeknipt en zit nu in de gevangenis :D:D
ik wilde dit bijzondere moment met jullie delen,ik heb poezen in de tuin en schuur regelmatig en de deur open maar houdinin heeft het overleefd allemaal
groetjes jacqueline