houdini is weer terug (ot)

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

ik heb 4 hamsters in de schuur wonen en vorige week zondag is onze houdini ontsnapt uit zijn kooi.hij had ontdekt dat hij zijn plastic kooitje kon doorknagen :(

houdini is een langhaar goudhamster erg tam en lief.

ik heb dagen lopen zoeken en in het donker gebivakkerd om hem te vangen maar helemaal geen spoor van houdini tot vanavond :D

ik had claudia aan de telefoon omat mijn betsie is bevallen en opeens zie ik in mijn ooghoek een beestje voor he raam bij de schuur rennen dus ik focussen op het raam hahahaahaha en ja hoor loopt houdini heel parmantig langs zijn dames de flaneren hahahahaahaha ik ben op de tenen naar de schuur gelopen en fluisterend met claudia aan de foon heb ik houdini gevangen met een handdoek hahahahahaha hij is 20 jan weg gelopenen vandaag eindelijk weer terug hij kon de dames toch niet weerstaan hahaahahahahahahahahaha

ik dacht dat ik hem bijna dood had gesnepen met vangen maar gelukkig hij leeft nog heeft wel klitjes die ik net heb weggeknipt en zit nu in de gevangenis :D:D:D

ik wilde dit bijzondere moment met jullie delen,ik heb poezen in de tuin en schuur regelmatig en de deur open maar houdinin heeft het overleefd allemaal

groetjes jacqueline

• Marijke

Ja, als je naam ook Houdini is….!

• MoniqueW

Hahaha, zie het helemaal voor me….. Jij op je tenen er achteraan…

Fijn dat je hem weer terug hebt. Was vast even schrikken.

Groetjes Mo

• Gerda_H

Haha, Hij doet dus echt zijn naam eer aan. geweldig dat je hem weer terug hebt.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Gelukkig maar, weggelopen/ontsnapte dieren geeft altijd zoveel stress!

• coby

wat fijn dat ie weer terug is ,, ja met zo'n naam kan het ook bijna niet anders haha

• Witches at work

Hoi Jacq

Gefeliciteerd met je vangst!!

Graag had ik je actie op video willen zien ha ha~!~

Beestenspul die een hamster loopt op te jagen, en het niet opgeven wil.

Na ja en bij die leuke hamstervrouwtjes zit ie wil gevangen maar hoeft zich niet lang te vervelen.

gr. D#S

• Paulala

Zo ben ik eens twee hamsters bijna twee weken kwijt geweest.

Die hadden ook een gat in de kooi geknaagd.

Ik heb toen elke dag wat voer op de grond gestrooid en een bakje water neergezet.

Elke dag zoeken, en ineens had ik ze gevonden, achter mijn hoge kledingkast in een hoekje, daar hadden ze een lekker slaapplekje gebouwd van vulling uit een knuffeldier.