ik mis wat fokkers op cavia.pagina :(

• Witches at work

Hoi Diekie

Oke dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd!

Echter weet het nu weer idd de MSN sites moesten er in eens af, echter we werden daar niet eens van op de hoogte gesteld de Cavia boerderij werd er ook afgetieft toen weet ik nog erg goed.

Ik snap heel goed dat op, op is en je ruimte niet tot aan den hemel rijken kan~!~

Maar laat ons dan helpen met fokkers door te mailen die erag mogen omdat ze allang “ÃœIT”zijn met hun site, en vaak ook nog de fok idem!!!

Wij houden het dan gewoon bij hier keej?

gr. D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi heksje

ik heb diekie al een mailtje gestuurd met sites die het niet doen of gestopt zijn en ik heb al veel sites gevonden na 5 minuten speuren

heb je mijn pups al gezien ??

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jacq

Ha ha de hamster fok van je???

vette handel he hamsters fokken???

Een erg vet contrast met die “kale” van je ha ha~!~

O ja dat Coronet zeuigje zwart/rood en beetje wit is erg WIEWWWWW ja~!~

En uiteraard heb ik de Skinny's en de dragers gewoon genegeerd en door gescrold~!~ Bah bah bah JACQ~~~!!! Helaas zag ik in een flits wel wat mooie dargers voorbij schieten, zliver/cinnamon? Nope niet gezien, niet gezien ikke!

Hier is het ff rustig nu. Tja mijn black and tan Ch's zijn alle 4 dood gegaan, je weet wel. en het nest van die andere Ch Zeug (magpie/wit) doet het voorals nog goed pffffffffffffffff

Hier dus ff rustig aan, dus. Maar heb nog wat jonkies te verkopen eerst het?

gr. D#S

• lies

hallo

ik heb ook nog wat liken gevonden die niet meer werken

naar welk mail adres kan ik dat sturen

ik nee aan naar diekie maar daar heb ik geen adres van

wie kan me helpen

• Witches at work

Hoi Lies

Diekie is de webmaster van dit forum.

Dus dat is haar adres zeg maar, klikt WEBMASTER aan en dan kun je haar een mailtje sturen met je ideeen/bevindingen ect.

succes, ze zal je zeer erkentelijk zijn denk ik, gezien de vreemde selecties die nu worden toegepast op stallen die nog geheel “IN” zijn!!!

gr D#S