ik mis wat fokkers op cavia.pagina :(

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

ik was vanmorgen op de fokkerpagina ana het kijken en ik mis nu opeens heel veel fokkers die nog wel actief zijn in cavialand

zoals simply red

bellamy (rexcavia's) die stond bijna bovenaan

de caviawereld die stond boven mijn naam

sunflowersranch

zo zijn er volgens mij meer die ik niet meer kan terugvinden

dat diekie opruimd oke bij stalletjes die niet meer actief zijn maar dit is wel erg opruimen in mijn ogen

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi DIEKIE

ik zie zo al klikkend 2 sites waarvan de 1 in 2005 gestopt is en dat staat ook duidelijk op de site vermeld

en ik zie een site warvaan de laatste update 2004 is :S

ik snap dat je soms sites moet verwijderen omdat ze niet meer aktueel zijn maar ik heb er nu 2 bij elkaar gevonden die helemaal niet meer actueel zijn

arend en marleens caviafokkerij

zwartoor staan onder lekaar vrij bovenaan en niet meer in gebruiik of up to date lees zelf maar

groetjes jacqueline

• Sanne

Hallo Jacqueline

Laatst was ik ook alle sites in de eerste rij aan het bekijken en wat mij opviel was dat er in de eerste rij 16 dode linken zijn en 2 die over honden gaan, 1 over paarden en 1 over konijnen.

Opruimen is niks mis mee maar dan kunnen beter die dode linken van sites die niet meer actief zijn opgruimd worden. En wat die honden, konijnen en paarden tussen de caviafokkers doen ????

Denk dat ik Diekie maar eens moet mailen.

Groetjes Sanne ( Caviastal Mokum )

• Witches at work

Hoi Jacq hou Sanne

Echt debiel ja~!~

Veel MSN sites zijn een tijdje terug verwijderd, zonder enioge aankonging zo ook de mijne!

Want ik mocht geen 2 sites hebben van Dieks~!~ Mijn WEBLOG is mijn 1e site, echter totaal niet meer up tot date, wel leuk om te lezen hoe het hier allemaal begon zeg maar.

Regelmatig hebben mijn klanten niet door dat ze de link op mijn site gebruiken moeten om naar mijn actieve site te kunnen.

Er zijn idd sites bij zoals bv Danoontje (weet niet of die er nog tussen zit) die ook al zeer lang geleden zijn gestopt.

Chaos, chaos, en ik blijf het stupide vinden dat ze al die fokkers niet ff kunnen tangschikken hier op provincie, elders kunnen ze dat toch ook???

Of op alfabet, echter hier heerst nog de Neandertaler strategie, die het laatste is staat onderaan, de oudste stallen boven aan.

gr. D#S

• Henk

Dames dit is ook een prikbord bedoeld voor Fokkers,grins

Groeten Henk

• Diekie

Op de caviastartpagina staan volgens de normen van startpagina teveel sites. Eigenlijk zouden er nog 200 links moeten verdwijnen. Er staan nu zoveel op dat ik er geen nieuwe meer bij kan plaatsen. Daarom heb ik naar de sites gekeken die er het langst opstaan en die er naar mijn idee geen prijs opstellen om op de caviastartpagina te blijven staan verwijderd. Bij de volgende update zullen dus ook weer oudere pagina's verdwijnen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Diekie

• Diekie

Je kan me altijd mailen als sites niet meer over cavia's gaan of de links niet meer werken. Het is voor mij niet mogelijk om 600 links weekelijks te controleren. Wel worden alle sites wekelijks gecontroleerd of het geen dode links zijn. Deze worden dan verwijderd. Het kan voorkomen dat een aantal sites het niet meer doen als de provider problemen heeft. Vaak doen de sites het dan de volgdende dag het wel weer.

Diekie

• Diekie

Witches at work schreef:

> Veel MSN sites zijn een tijdje terug verwijderd, zonder

> enioge aankonging zo ook de mijne!

> Want ik mocht geen 2 sites hebben van Dieks~!~ Mijn WEBLOG is

> mijn 1e site, echter totaal niet meer up tot date, wel leuk

> om te lezen hoe het hier allemaal begon zeg maar.

Lees de berichten nog maar eens na, dan kan je zien dat dit wel vermeld is.

Er is door mij nooit gezegd dat je geen 2 sites hier mocht hebben. Ik heb door ruimte gebrek besloten om geen clubs en MSN-groups meer te plaatsen en heb toen ook aangegeven dat ook andere in de toekomst konden gaan volgen, wat dus nu gebeurd is.

Diekie

• jacquelinesbeestenspul

hoi diekie

ik vind het ene beetje een l*lverhaal sorry

ik heb al 3 sites opgenoemd die het niet doen en je haalt gewoon goede rexensites weg want dit waren wel de sites waar je veel info vanaf kon halen en die erg geupdated zijn :(

ik zal je sites doorsturen en helpen spitten die echt niet meer werken en eigelijk overbodig zijn dan hoef je miss niet meer te sellecteren bij de goede fokkers

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jacq

Tja mee eens~!~

Waarom simply red eraf, en Heavenly sin niet???

Met alle respect voor Vanessa maar volgens mij wordt haar site NOOIT meer bijgewerkt en is ze zelfs met de fok gestopt in tegenstelling tot Simply red!

ik vind het ook een erg simpele gang van zaken de bovenste eraf te gooien, de langst bestaande sites zijn regelmatig wel de meest gemotiveerde toch???

Dit slaat echt als een mannelijk lid op een drumstel ha ha~!~

gr. D#S