2 cavia's uit huis gestolen :( belachelijk gewoon

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

ik lees net het volgende :

Cavia's Sjors en Biggetje meegenomen

ENSCHEDE - Dat ze haar fiets, Senseo en dvd-speler hebben meegenomen, vindt Monique Mooij niet zo vreemd. Maar dat de inbrekers ook aan de haal gingen met Sjors en Biggetje, de cavia's van haar dochter Belinda (14), daar snapt ze dus helemaal niets van. “Wat moet iemand nou met twee cavia's in een kooi?”

Monique ontdekte de inbraak vrijdagochtend om 05.15 uur. “Het is me een raadsel hoe ze zijn binnengekomen.” Namens haar dochter doet ze een beroep op de daders om in elk geval te laten weten hoe het Sjors en Biggetje vergaat.

De gang naar de dierenwinkel wordt niet gemaakt. “ Gelukkig zijn ze niet allemaal meegenomen. We hebben er nog een stuk of acht, negen. Maar elke cavia heeft toch iets eigens.”

wat is dit toch dieptriest arme diertjes en eigenaars :(

het zal je maar gebeuren,een inbraak is al dramatisch maar dat ze dan ook nog je diertjes meenemen dat vnid ik het toppunt

groetjes jacqueline

• Gerda_H

Jeetje,wat erg. Vooral voor haar dochter.

Wens hun sterkte van mij

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Hoi Jaque,

Wat een eng idee dat iemand ongevraagd in je huis is geweest!

Dit is inderdaad het toppunt. Erg sneu voor het gezin om hun schatjes mee te nemen. Moet er ook niet aan denken dat ze mijn gezin of dieren meenemen. De rest is vervangbaar.

Sterkte voor deze mensen.

• nnatasja

we hebben er nog een stuk of 8, 9 ?

Je weet toch wel hoeveel cavia's je hebt ….

Zijn het er nou zo rond de 25 of meer dan kan ik me indenken dat je het exacte aantal niet weet maar bij zo'n aantal toch wel….

• coby

wat verschrikkelijk als ze ongevraagd je huis binnen dringen , spullen kan je vervangen zeg ik altijd( alleen de spullen zoals foto's en zo niet ) maar levende wezens zoals mens en dier zijn onvervangbaar, ik wens dat gezin dan ook heel veel sterkte toe ,wel een belachtelijk idee eigenlijk om die 2 diertjes mee te nemen .

• Gerda_H

Ik kan me daarwel wat bij voorstellen hoor. Hoe zou jij je voelen als er bij jou wordt ingebroken? Dan raak je totaal overstuur en kan je de tel kwijt raken,

Groetjes Gerda

• Manu

Waarschijnlijk omdat het de dieren van haar dochter zijn en niet van haarzelf. Ik kan me voorstellen dat je het aantal dan niet exact weet. Lullig dat ze die beestjes meenemen. Daar hoef je geen inbraak voor te plegen, je kunt op elke hoe van de straat twee gratis cavia's krijgen.

• basjeeeee

Vraag hier in huis aan een aantal mensen hoeveel dieren we hebben en mijn vader bijvoorbeeld zal alleen kunnen zeggen ‘Genoeg!’ ..

• Jan

Ik maak in mijn vak heel wat inbraken mee, maar zeldzaam dat er kleine dieren worden weggenomen. Wanneer ze er foto's van heeft zou ik links en rechts wat gaan hangen bij dierenzaken en/of de media om hulp gaan vragen. Hoe meer bekendheid hoe beter. Een inbraak op zich is al verschrikkelijk voor de betrokkene en dan ook nog zo'n diefstal. Zulke daders hebben echt geen gevoel in hun donder, bah.

• Gerda_H

Haha, inderdaad. En vooral na zo'n gebeurtenis,ben jen ogal ontsteld.

Groetjes Gerda