adressen fokkers

• ninian kroon

Hallo

Ik ben al een tijdje bezig met adressen van fokkers te vinden.

Heb ook gelezen dat je adressen van fokkers vind bij de plaatselijke of regionale kleindiersportvereniging, maar kan nergens vinden waar die zit in apeldoorn of daarbij in de buurt.

Zijn er ook fokkers die eventueel zorgen voor opvang in vakantie.

Ik wil namelijk heel graag cavia's hebben, en heb ook wel enkele plekken waar ik de cavia's tijdens mijn vakantie heen kan doen, maar het kan ook voorkomen dat je tegelijker tijd gaat en wil dan wel een goede plek hebben tijdens mijn vakantie.

Wie kan mij hier verder mee helpen.

vriendelijke groet,

Ninian Kroon

• esther

http://kleindieren-verenigingen.startpagina.nl/

Kijk hier maar eens.In gelderland zitten ook diverse verenigingen.

gr esther

• jacquelinesbeestenspul

hoi ninian

ik woon in arnhem dus een half uurtje vanaf apeldoorn en ik heb voor mensen die bij mij een cavia kopen wel een vakantieplaatsje over in overleg natuurlijk want zelf gaan we ook op vakantie deze zomer

je kan me altijd even mailen of via mijn site kan je mijn telefoonnummer vinden op de voorpagina en dan kan je me bellen voor meer informatie

groetjes jacqueline

• MoniqueW

Voor mensen in de buurt van Zeewolde heb ik ook in de zomer wel een paar plekjes vrij om op de cavia te passen.

Ik pas wel vaker op dieren in de vakantie.

• ninian kroon

Hallo Jacqueline

Wat voor cavia's hebben jullie, heb zelf al wel een beetje in gedachten wat ik zou willen wil vrouwtjes en vind de zwarte gladharige en de zwart, bruin, wit gevlekte gladharige het mooiste, wil zo wie zo gladharige en vrouwtjes.

Fijn om te weten mocht ik bij jullie cavia's kopen ik ook eventueel met vakantie mijn cavia's kan brengen heb zelf ook wel verschillende adressen om mijn cavia tijdens vakantie heen te brengen maar is altijd handig voor geval geen van allen kan ik nog iemand anders een beroep kan doen.

Heb je ook mail adres waar ik heen kan mailen vind ik zelf handiger dan het prikbord.

groeten ninian kroon

• jacquelinesbeestenspul

hoi ninian

hier is mijn mailadres : j.hovestad@orange.nl

groetjes jacqueline

• Jessica

Hoi Ninian,

Ik run een vakantie-opvang en fok hiernaast hobby-matig US Teddy's.

Groetjes,

Jessica

http://www.mofiesplace.nl