Hoi allemaal!
Ik heb sinds deze week een 2e caviaatje… een mannetje van 12 weken, ik had al een mannetje dat in eind augustus ongeveer geboren is.
Heb ze al heel voorzichtig aan elkaar voorgesteld… heb het idee dat het wel goed ging als ik zo de verhalen lees. De oudere cavia liep hard brommend rond hahaha en heeft het jonkie van top tot teen besnuffeld dus die probeert flink te imponeren.
Ik zag alleen wel (ze hebben op oude kussens rondgelopen) dat overal witte spetters zaten… ik weet niet precies of dat hun manier van territorium afbakenen is dus ik schrok even haha!
Heb voor de zekerheid nog even nagekeken en bij de dierenwinkel nagevraagd of het jongere caviaatje echt een mannetje is, aangezien het wat moeilijker te zien is, maar bij hen hadden 2 mensen het gecheckt en ik voor wat ik kon zien klopte dat ook dus daar gaan we daar maar vanuit
Wat is jullie ervaring met hoelang het duurt voor ze echt samen in een kooi kunnen? Ze hebben net even samen rondgelopen in de kooi, weer ging de oudere hard brommend tekeer om even te laten zien we de baas is .. ben benieuwd!