Mijn hondje, arm beest (OT)

• Paulala

Romeo is vanmorgen onder narcose geweest voor heupfoto's.

Er was te zien dat bij zijn rechterheup de kop niet volledig in de kom paste/lag.

Dus zeer waarschijnlijk HD……..

Ook zijn meteen zijn wratjes, een korstje dat er al jaren zat maar niet weg ging, en een bultje verwijderd.

Ik ben bij de gehele operatie aanwezig geweest, dat vond ik erg fijn en leerzaam.

Het bultje zat op zijn rechter voorpoot en daar omheen is extra weefsel verwijderd omdat niet zeker was of het kwaadaardig is.

Dus dat bultje is opgestuurd, inclusief het vreemde korstje en één wratje.

Bij het verwijderen van dat bultje was per ongeluk een slagader geraakt, dus dat bloedde even heftig, maar het gaat nu goed.

Zo ziet mijn schatje er nu uit:

• Shirleyk

Ach wat een arme drommel, zo te zien is ie flink toegetakeld.

veel sterkte!

• MoniqueW

Sterkte!!! Altijd weer fijn als ze uit de narcose komen.

• Paulala

Ja, het blijft een risico.

Daarom hebben we nooit eerder zijn wratjes laten verwijderen, want ik wil mijn dieren niet onnodig onder narcose laten gaan.

Maar er moesten foto's worden gemaakt van zijn heupen, en hij had er een bultje bij gekregen die de da niet vertrouwde.

Daarom is alles in één narcose gedaan.

Ze heeft naast het bultje en vreemde korstje ook één wratje op laten sturen voor de zekerheid.

Mocht het toch iets kwaadaardigs zijn, dan willen we dat natuurlijk wel weten.

• MoniqueW

He, gatsie…..Hopelijk valt het allemaal mee. Toch altijd weer spannend wat de uitslag gaat geven.

Mijn bouvier heeft ook van die wratjes en dan komt er wat troepjes uit en gaat het ontsteken. Ik wil hem niet laten opereren vanwege de risico. Hij heeft ook een hartkwaal en been veel te bang. Hij heeft er geen last van als ik maar goed blijf opletten en het meteen behalndel, dan is het geen probleem.

Ik hoop op een goede uitslag en een voorspoedig herstel…knuffel voor de hond

• Jessica

Hey dat lijkt wel een amstaff

Gr. Jessica

• Paulala

Het is idd een Amstaff, goed gezien :D

• Paulala

Zijn wratjes zijn altijd schoon geweest.

Nooit kapot gegaan, gewoon mooie gladde roze huid waar geen haar op groeide.

Het waren ook maar vrij kleine wratjes.

• Witches at work

Hoi Paula

Hopelijk is het geen HD~!~

Dat gun je nou echt geen hond toch?

Als ie maar een beetje van zijn hechtingen afblijft ook.

Hoe oud is hij, je had hem toch ook al toen we Bruut bij je ophaalde?

gr. D#S

• Jessica

Die herken je als je er zelf ook een hebt he :-)

Sterkte met de hond!

Gr. Jessica