Nee, Ine had geen gelijk. Zij knapte eerst op,Ik ben nog met haar bij deda geweest,en ook zag zij niet dat ze het niet zou redden. Dit is niet gekomen door de bevalling, maar echt door het ontstoken oog. Deze is naar binnen geslagen. Zelfs zondag heb ik nog kontakt gehad met de da. Zij vermoed dat de ontsteking achter het oog is terecht gekomen,en daar verder is gegroeid.
Ik wil er verder niet over hebben,daar ik erg verdrietig ben om haar. Pas maandagmorgen begon ze te lijden. Zondagnacht merkte ik aan Donna's Babe dat het voor haar genoeg was. Toen ging ze hard bergafwaarts. heeft het vaker fout gehad. ik heb hier nog een paar lopen die geboren waren met een te laag ondergewicht. Ine zei toen,dat die het niet zou redden. Fighter groeit echter uit tot een pracht beertje. Ik vecht voor mijn caafjes,zolang als het mogelijk is,en ook houd ik heus het welzijn van het diertje in acht.
Maar Ine wil toch nooit haar ongelijk bekennen. Ook met galanthe is het mij gelukt om haar er weer bovenop te krijgen,nadat zij ineens erg was afgevallen.
Groetjes Gerda