Site

• Wendy

Ik wil dolgraag een eigen site voor me caafjes, aangezien ik er wat meer mee wil gaan doen… ,maar… Zou er iemand zijn die tegen een vergoeding een site voor me in elkaar wilt zetten? Ik snap er zelf namelijk helemaal niets van!!

Mocht er iemand zijn… Alvast waanzinnig bedankt!

• Gerda_H

Hoi Wendy

Ik heb een site gemaakt via freewebs. Deze is vrij gemakkelijk. Wel in het engels. Sommigen doen het via come2me. Dat is in het nederlands zoals ik heb begrepen. Misschien dat dit ook iets is voor jou? Die van mij kan je bekijken via www.freewebs.com/galanthe/

Groetjes Gerda

• Jessica

Hoi Wendy,

Ik had er een via Freewebs maar hier krijg je veel reclamebalken doorheen.

Ik heb nu een site gemaakt via one.com en dat is ideaal en heel simpel in elkaar te zetten.

Succes!

Groetjes,

Jessica

• Wendy

Hihi ben ik nou zon doos of begrijp ik er gewoon niets van… ik heb bij freewebs gekeken en kom er niet direct uit, ik ga nu even kijken naar die van one.

wordt vervolgd

• wendy (Caafjes van WB)

Hoi Wendy

Via www.webklik.nl kun je een leuke site maken.

Het is allemaal in het Nederlands, en je hebt een reclame vrije website, zonder toeters en bellen.

groetjes Wendy

Caafjes van WB

• MoniqueW

Ik wil je wel helpen hoor als je er niet uit komt. Ik heb davilex webbouwer.

Ik vind het zelf erg leuk om te doen.

Dit is de site die ik gemaakt heb. www.caviastaldewolfjes.nl Ik heb er wel meer geholpen die zichzelf nu goed kunnen redden.

Alvast succes met je site.

• Saskia

Hoi hoi,

als je wilt kan ik je helpen, heb al veel diverse sites gemaakt :) Als het goed is kun je me mailen door op mijn naam boven deze post te klikken.

groetjes,

Saskia