R.I.P. Keesje & Flora

• Ilonka

Iedere ochtend als ik uit bed kom zet ik de Senseo aan en doe de rolluik met het uitzicht op de ren open om te kijken of alles goed is met onze konijnen Keesje en Flora. Nou vanochtend dus ook. We hadden de zeikant van de ren afgeschermd met een dik doek zodat ze beter beschut waren voor de wind en ik zag dat deze eraf was. Ik dacht in eerste instantie dat dat door de wind was gebeurt dus ga naar buiten om te kijken wat er aan de hand is.

wat zie ik daar, een enorm gat in het gaas, hout afgebroken en toen ik verder ging kijken, Keesje en Flora. Beide dood.

Waarschijnlijk is er een wilde kat oid in de ren gekomen en door de schrik beide een hartaanval gehad. Want ze hadden niks geen beschadegingen en lagen heel vredig tegen elkaar aan.

Wij zijn heel verdrietig en begrijpen niet hoe dit beest in de ren heeft kunnen komen. Zo zie je maar, doe je er alles aan om het af te schermen en kan het toch gebeuren.

R.I.P. Keesje & Flora

• renate

Hallo Ilonka,

Dat is de grootste nachtmerrie die je je kan bedenken als je de dieren buiten heb zitten.

Ik zou mijn dieren ook graag buiten hebben maar durf dat om deze reden dus niet. Ik heb voor 2 jaar geleden gezien hoe de kippen van mijn overbuurvrouw doodgemaakt waren door een vos. Ook deze dieren zaten in een ren die vernield was.

Veel sterkte met het verlies van je dieren.

Groetjes Renate.

• annikaB

Wat afschuwelijk om zo je diertjes te vinden…Ik heb i.v.m. de huisdieren van mensen die hun katten niet in hun eigen huis willen houden mijn dieren nooit buiten want er zijn er hier toch een paar gesneuveld door dat soort dier…vlak dus deze dieren niet uit als daders.

Wat zul je geschrokken zijn en wat zul je je machteloos voelen…

Heel veel sterkte

• kaatje

Wat vreselijk om dat zo aan te treffen. Heel veel sterkte om dit verlies te verwerken