Caviadag wessem 2008

• Truus

Beste mensen

Helaas moet ik jullie medelen dat de caviadag wessem 2008 op 1 maart niet door gaat. Op 30 januarie moet ik voor de 4de keer geopereerd worden.

Met een minimale herstelperiode van 4 tot 6 weken…en dat mogen we dan hopen want het hele gebeuren begon vorig jaar in april…. is 1 maart te kort dag.

Op het moment dat eindelijk alles oke is zullen we zeker de schouders onder de 9de Internationale Caviadag Wessem zetten. We zullen er dan weer een onvergetelijke dag van maken. Maar op dit moment staat als eerste doel gezond te worden.

vriendelijke groet

Truus Leblanc.

• basjeeeee

Hoi Truus,

ik geef je groot gelijk. Er zullen best mensen van balen, want de caviadag is aardig populair volgens mij wat ik hier en daar eens heb opgevangen :) Veel succes met het herstel na de operatie.

Gr “Basjeeeee”

• M.

Beste Truus,

Gezondheid is een groot goed. Wees zuinig op jezelf. Dan maar geen ‘Wessem’, wat door de jaren heen toch een begrip is geworden. Veel sterkte met je operatie, en een spoedig herstel.

M.

• Jipke frl

Truus ik kreeg je mail, beterschap.

• Natanya

Altijd jammer als je iets leuk wilt organiseren…en dit kan niet doorgaan vanwege de gezondheid.

Van deze kant heel veel sterkte…zorg goed voor jezelf en een spedig herstel gewenst.

Natanya