Mijn cavia lust geen hooi

• Marcel

Ik wil nog wel eens wisselen met voer en hooi. Ik heb denk alle merken wel eens uitgeprobeerd. Soms eten ze niets van het nieuwe voer of minder zodat ik dat merk niet meer koop.

Maar ik heb een keer dure hooi gekocht. Het is dat zogenaamde Kruidenhooi. Maar nu eet een van mijn cavia's geen enkele andere hooi meer. Bijvoorbeeld nu heeft hij al 3 dagen geen hooi gegeten (omdat het van een ander merk is). Ik heb nu maar weer dat dure hooi gekocht maar blij ben ik er niet mee uiteraard.

Is mijn cavia een verwend nest of komt dit vaker voor? Moet ik hem toch maar proberen goedkoper hooi te laten eten?

Verder is de cavia in zeer goede conditie en eet hij verder alles.

• Allegonda

Hoi Marcel

hihi ik denk dat ze een uitstekende smaak heeft gekregen door dat hooi haha,

En ja het is misschien een verwende caaf nu ,

Als ik iets lekker vind,van het ene merk,ga ik echt niet iets anders eten van een ander merk,wat minder lekker is

Oeps ik ben ook een verwend nest hihi *D*D

Maar je kan het proberen om het GOED KOPERE hooi te mengen met het lekkere hooi,en steeds na een dag het goedkopere steeds meer toe te voegen,totdat je weer het goedkope helemaal geeft,als ze het dan weer niet lust,ja dan is het werkelijk een zeer verwend caafje

groetjes Gonny

• Witches at work

Hoi Marcel

Tja eigen schuld, dikke bult ha ha~!~

Hier ook wel een beetje verwent, ik had ze ooit van die bruine hooi geven en dat vraten ze echt niet dus~!

Hier moet het echt groen zijn, kruiden hooit heb ik soms van ons pap en die vinden ze wel extra lekker maar de groene normale eten ze ook met veel smaak moet ik zeggen!

Advies van Allegonda opvolgen en afbouwen zou ik zeggen~!~

Ook caafs kan men snel verwennsen sommig aan bv vit. C tabletjes terwijl ik vind dat de voedng gewoon voldoende vit. C moet bevatten!

gr. D#S