wie zegt dat oma'tjes niet gemeen zijn?

• Judith

“Maaike dat is lekker hè…stukje kiwi..”

“Heb je toevallig ook die van Bob ergens gezien??”

gr. Judith

*foto is niet bewerkt!*

• Cavia Opvang Betuwe

Heej ik zie alleen 2 dezelfde foto's ,zonder kiwi :D

Maarre , sta je onder tussen niet bijna zelf op “ploffen” als ik het zo even onbeleefd mag vragen????

• Paulala

Ik zie geen kiwi, maar wel twee verschillende foto's hoor.

Op de onderste laat de cavia een geniepig glimlachje zien, erg leuk!

• Gerda_H

De kiwi was denk ik zo lekker dat ze die op hadden voor Judith kon knippen.haha

Groetjes Gerda

• Judith

Ja ik moest toch iets verzinnen hahaha…

De cavia lijkt inderdaad geniepig te glimlachen op de onderste foto. Het zijn eigenlijk gewoon 2 foto's vlak na elkaar genomen. Maar Maaike trok blijkbaar een gezicht op de 2de. Ik vond het wel zó grappig hihi… Is al de 2de keer dat ik haar betrap op “lachen” op een foto…

Ikzelf sta ondertussen inderdaad bijna op knappen hihi… Ik moet nog 6 tot 8 weekjes ongeveer, we weten niet exact hoe lang ik nu zwanger ben *oeps*.. Ik voel me net een wandelend paasei zonder strik, zie foto!

Dit zijn ik met mijn kindje op 31 december

• Paulala

Wat een ontzettend mooie foto Judith!

Ik denk wel dat je blij mag zijn dat het nu niet hoog zomer is.

Want ik hoor van eigenlijk alle vrouwen die kinderen hebben en in de zomer tegen het eind zaten, dat dat ontzettend zwaar is, omdat ze het nog veel warmer hadden dan normaal.

• Jessica

Geweldig! :-)

Groetjes,

Jessica

• Gerda_H

Wat mooi meid,dat je deze foto met ons deelt.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Dat klopt hoor Paula. Ik was van Julia zwanger, nog maar op de helft,in die tropische hitte van 1990. En Magda lag toen in het ziekenhuis,nou, dat was zwaar hoor.

Groetjes Gerda

• Chalet de Cobaye

echt een mooie foto,wat is het toch heerlijk om je dikke buik te showen whahahah nu werk ik hem weg voor zover het mogelijk is whahahahahahaha

Ik liep van mij eerste ook rond deze tijd Romana is op 3 febr 1995 geboren, was toen wel spannend ik weet ook nog goed dat er toen een grote inzamelings axtie werd gehouden in de jaarbeurs want half Ned stond toen blank,we zat samen op de bank naar de tv axtie te kijken ,en we wisten toen dat ze de volgende dag gehaald zou worden echt raar zei ik toen nog , nu is de laatste dag dat we met z'n tweetjes zijn ,morgen met z'n drieeen dat was wel heel raar ,maar heb er nooit geen spijt van gehad !!! alhoewel ik ze nu soms achter het behang wil plakken whahahahaha maar dat duurt nog wel even hoor voordat je dat gaat krijgen.

Meis geniet er met volle teugen van voor je het weet zijn ze groot !!!

gr Es die zich nu toch wel een soort van ouwe bok gaat voelen whahahahaha 1995 das nog in de vorige eeuw whaaaaaaaaaaaaa