om wilde verhalen tam te krijgen.....

• Witches at work

Hoi Gerda

Nee niet goed~!~

jacqs naam werd ook namelijk steeds bevuild en genoemd bij andere fokkers.

Er is een erg hardnekkige lang slepende roddel aan de gang die door de Esthers zijn gevoed en in stand gehouden.

Die spiraal wordt nu openbaar door broken zodat het de roddel geen eigen leven meer gaat leiden.

Dit snap jij niet waarschijnlijk, maar het moest gewoon even.

Het is onderling allang via de mail al weer geregeld, vandaar dat de mensen die erbij betrokken waren nu niet meer reageren.

Het komt erop neer dat Jacq gelijk had, dus er is nu schoon schip gemaakt zeg maar~!~

Dus als ook jij het goed vind, kunnen we het hierbij laten hebben we weer vrede~!~

gr. D#S

• Chalet de Cobaye

Hallo

Na aanleiding van de mega roddel die NU openbaar is gemaakt ,en niet door mij maar door Ine zelf ,heb ik prive gemailt met Jaq ,die brief mag gerust hier geplaatst worden ik heb niets te verbergen,Ik vroeg gisteren al of je hiermee wilde stoppen Ine want niet ik maar jij blijft nieuw leven in oud zeer blazen ,maar ik krijg nu toch sterk de indruk dat je dit over het hoofd gelezen hebt ,want je blijft nu ook nog steeds door gaan ,stop hier toch mee !!

Ik heb met Jaq de afspraak gemaakt ,wij hebben de strijdbijl begraven ,ik hoop dat jij je daar bij neer kan leggen ,want ik krijg nu toch sterk de indruk dat jij er meer last van had dan Jaq ,ik ,of wie dan ook.

wat mij betreft wil ik best de prive mail van mij naar Jaq hier plaatsen en dan ook het antwoord van Jaq zelf ………..

Ine ik denk dat jij hier meer mee kapot maakt dan dat je lief is .Als je niets te vertellen heb ,ga dan geen onzin neer zetten ,ook wat betreft andere fokkers die jij mij noemde in de prive mail ,maar wat raar dat ik die bewuste fokker die jij noemt niet eens persoonlijk kent ,alleen uit verhalen van jouw ,en woont die niet op een steenworp bij jouw vandaan ,bij mijn weten heb ik haar nog nooit gesproken laat staan gebelt ,misschien dat jij dat beter kan invullen dan ik.

Ik ben klaar met deze lasterpraat en ga mij zaterdagse dingen doen ,wel wilde ik dit nog even recht zetten ,en joh wat mij betreft plaats de mail dan weet iedereen wat er gezegt is en tasten ze niet in het vage duistere lees wereldje van jouw .

groetjes Es

• Gerda_H

O, dat is prima hoor Ine. ik wilde het ook niet oprakelen. En mij er ook verder niet mee bemoeien. En as het al onderling is opgelost,is het toch goed als Bellamy hier weer komt prikken? Ik kom onderhand haast in de war met al die Esthers hier geloof ik haha.

• esther

Ine ik durf hier best te reageren,helemaal nu ik ook de mail gezien heb.Stop er mee,want je maakt alles kapot.Of wil je dat?????

Ik schei er mee uit.Want je schiet er niks mee op.Ik hoop dat jij de mail plaatst,maar dat zal wel niet he.

Ik heb ook Jaq gemaild,en haar gezegt dat ik het nergens meer over vind gaan.

Ik weet nu,dat jij met opzet al die dingen zei over mij.(wat Jac gezegt zou hebben.)

Je wist dat ik laaiend was.Nu betwijfel ik al die dingen.Had jou anders ingeschat,je leek oprecht,maar vergissen is menselijk.

En Ine wees nu zo eerlijk,jij hebt mij ook vaker gebeld.Dacht wel eens wat moet ze van mij.En nog iets die andere fokker,ken ik niet jij wel he!!!Maar goed je moet wat verzinnen om je straatje schoon te praten.

Ik had van de week oprecht medelijden met je,nu weet ik dat jij goed toneel kan spelen.Of zijn er 2 Ine's .

Ook jouw wens ik al het goeds toe.Maar wil verder nooit meer wat met te te maken hebben.

• Witches at work

Chalet de Cobaye schreef:

>

> Hallo

>

> Na aanleiding van de mega roddel die NU openbaar is gemaakt

> ,en niet door mij maar door Ine zelf ,heb ik prive gemailt

> met Jaq ,die brief mag gerust hier geplaatst worden ik heb

> niets te verbergen,Ik vroeg gisteren al of je hiermee wilde

> stoppen Ine want niet ik maar jij blijft nieuw leven in oud

> zeer blazen ,maar ik krijg nu toch sterk de indruk dat je dit

> over het hoofd gelezen hebt ,want je blijft nu ook nog steeds

> door gaan ,stop hier toch mee !!

>>>D#S Roddel??? Heb ik het nu gedaan???

Oke mij best hoor, ik ben de boodschapper van het slechte nieuws dus mij best!

Ik heb nergens last van hoor tis mijn pakkie an niet.

Alleen als het hier van tijd tot tijd openbaar gemaakt moet worden door jou vriendin de andere eshter Deventer dus.

Net als dat misselijke stukje weer op rakelen van Barbie Jacq Knuffel van dr dochter.

> Ik heb met Jaq de afspraak gemaakt ,wij hebben de strijdbijl

> begraven ,ik hoop dat jij je daar bij neer kan leggen ,want

> ik krijg nu toch sterk de indruk dat jij er meer last van had

> dan Jaq ,ik ,of wie dan ook.

>

> wat mij betreft wil ik best de prive mail van mij naar Jaq

> hier plaatsen en dan ook het antwoord van Jaq zelf ………..

>>>D#S Van mij hoeft dat niet, maar als jij een sterke behoefte voelt het hier neer te zetten moet je het vooral niet laten!!!

>

> Ine ik denk dat jij hier meer mee kapot maakt dan dat je lief

> is .Als je niets te vertellen heb ,ga dan geen onzin neer

> zetten ,ook wat betreft andere fokkers die jij mij noemde in

> de prive mail ,maar wat raar dat ik die bewuste fokker die

> jij noemt niet eens persoonlijk kent ,alleen uit verhalen van

> jouw ,en woont die niet op een steenworp bij jouw vandaan

> ,bij mijn weten heb ik haar nog nooit gesproken laat staan

> gebelt ,misschien dat jij dat beter kan invullen dan ik.

>>>D#S De prik wordt beter gelezen dan jij denkt, en ik weet hoe het mij ter ore is gekomen. Want dat was voor mij oa de druppel samen met die van Es D. die me er speciaal voor opbeld als er hier op haar wordt afgeven door Jacq. en vise versa.

>

> Ik ben klaar met deze lasterpraat en ga mij zaterdagse dingen

> doen ,wel wilde ik dit nog even recht zetten ,en joh wat mij

> betreft plaats de mail dan weet iedereen wat er gezegt is en

> tasten ze niet in het vage duistere lees wereldje van jouw .

>>>D#S Dan zijn we het hier over eens, ik ga mijn rennen uitmesten en nog van alles vandaag.

De laster praat is absoluut niet MIJN verantwoordelijkheid, jullie weten beiden beter echt wel!

Deze topic is ook niet door mij geopend ook niet eens aan gezet tot, Jacq had hem staan en ik dacht OEPS!

En verder dacht ik ook, ach dan is het misschien ook voor eens en al de wereld uit.

Kunnen jullie over mij heen urineren beiden Esthers en eindelijk weer normaal doen tegen Jacq.

Maakt mij niet uit, ik had mijn mond moeten houden, en dit gewoon lekker moeten laten door sudderen zeker!

Waren jullie dan zo wijs geweest mij het niet steeds onder mijn neus te wrijven, te pas en te onpas.

Jullie suggeren nu dat het hier nooit op de prik heeft gestaan van die keuken tafel praktijken zeker???

Nee ik verzin dit, ik heb er last van, ja dat zal het zijn!

Geen groeten bij deze,

D#S

> groetjes Es

• Witches at work

esther schreef:

>

> Ine ik durf hier best te reageren,helemaal nu ik ook de mail

> gezien heb.Stop er mee,want je maakt alles kapot.Of wil je

> dat?????

>>>D#S Nee hoor daar zijn jullie veel beter in als ik blijkt ook nu weer!

>

> Ik schei er mee uit.Want je schiet er niks mee op.Ik hoop dat

> jij de mail plaatst,maar dat zal wel niet he.

> Ik heb ook Jaq gemaild,en haar gezegt dat ik het nergens meer

> over vind gaan.

> Ik weet nu,dat jij met opzet al die dingen zei over mij.(wat

> Jac gezegt zou hebben.)

>>>D#S Bullshit, ik had alleen dat over de illlegale DA praktijken doorgebrieft aaan Jac de rest vasn jou mening over haar niet.

Echter nu wel, ik ben het nu namelijk wel echt zat met jullie gekonkel~!~

> Je wist dat ik laaiend was.Nu betwijfel ik al die dingen.Had

> jou anders ingeschat,je leek oprecht,maar vergissen is

> menselijk.

> En Ine wees nu zo eerlijk,jij hebt mij ook vaker gebeld.Dacht

> wel eens wat moet ze van mij.

>>>D#S Jij belde mij meestal op als ik je hier aanviel op de prik nadat jij Jacq te kakken hebt gezet!

Ik moet idd niks van jou, dat heb je goed!!!

En nog iets die andere

> fokker,ken ik niet jij wel he!!!Maar goed je moet wat

> verzinnen om je straatje schoon te praten.

>>>D#S Nee die lezen die bullshit van jou hier van tijd tot tijd op de prik.

>

> Ik had van de week oprecht medelijden met je,nu weet ik dat

> jij goed toneel kan spelen.Of zijn er 2 Ine's .

>>>D#S Er is maar EEN INE en die is oprechter dan julie 3 bij elkaar!!!

Je kent mij totaal niet, blijkt anders had je geweten dat juist toneel niet mijn vak is!

> Ook jouw wens ik al het goeds toe.Maar wil verder nooit meer

> wat met te te maken hebben.

>>>D#S Insgelijks, ook ik trek mijn handen hiervan af, zijn we het daar in elk geval over eens!

Ik ben blij dat het nu weer goed is tussen jullie, dan ben ik wel de gebeten hond verder.

D#S

• Chalet de Cobaye

Ine

Ik wil alleen dit er nog op zeggen ,en dan is het wat mij betreft einde oefening

Jij haald hier iets aan ,waar ik het met jouw in het verleden over gehad hebben ,in het verleden ,want ik kan graven in mijn geheugen ,maar ik blijf toch echt op bijna 1 jaar geleden uit komen ,en waarom is dat …. omdat ik het toen hard kon maken ,nu inmiddels ruim 1 jaar geleden zijn er dingen veranderd misschien ,ik heb daar geen weet van …waarom niet ??? omdat ik al ruim 1 jaar geen contact heb gehad met Jaq en als ik van bepaalde dingen geen weet heb ,laat ik me daar verder niet meer over uit ….JIJ blijft degene die dit heeft aangehaald ,en of je daar nu wel of niet met Esther Deventer over gesproken heeft laatst door de foon ,dat is niet aan mij ,jullie hebben hier het over gehad ,probeer mij geen MEGA roddel in de schoenen te schuiven,want niet ik heb dit aangehaald op de prik dat kan je alleen maar naar jezelf toe juigen.

Ine ik wil hier verder over ophouden,en hoop dat jij dit ook ga doen ,want nogmaals je schiet er niets mee op de oude koeien waren wat mij betreft al lang en breed verzopen !!!

groetjes Es

• lies

ine,

naar ik meen heb je in een bericht op 7-1 hard geroepen dat je er mee klaar was en dat je hier niet meer zou verschijnen maar volgens mij is er nog geen dag voorbij gegaan of je was er.

wanneer hou jij je aan je woord.

blijkbaar heb je er toch wel lol in

• Witches at work

Chalet de Cobaye schreef:

>

> Ine

>

> Ik wil alleen dit er nog op zeggen ,en dan is het wat mij

> betreft einde oefening

>

> Jij haald hier iets aan ,waar ik het met jouw in het verleden

> over gehad hebben ,in het verleden ,want ik kan graven in

> mijn geheugen ,maar ik blijf toch echt op bijna 1 jaar

> geleden uit komen ,en waarom is dat …. omdat ik het toen

> hard kon maken ,nu inmiddels ruim 1 jaar geleden zijn er

> dingen veranderd misschien ,ik heb daar geen weet van

> …waarom niet ??? omdat ik al ruim 1 jaar geen contact heb

> gehad met Jaq en als ik van bepaalde dingen geen weet heb

> ,laat ik me daar verder niet meer over uit ….JIJ blijft

> degene die dit heeft aangehaald ,en of je daar nu wel of niet

> met Esther Deventer over gesproken heeft laatst door de foon

> ,dat is niet aan mij ,jullie hebben hier het over gehad

> ,probeer mij geen MEGA roddel in de schoenen te schuiven,want

> niet ik heb dit aangehaald op de prik dat kan je alleen maar

> naar jezelf toe juigen.

> Ine ik wil hier verder over ophouden,en hoop dat jij dit ook

> ga doen ,want nogmaals je schiet er niets mee op de oude

> koeien waren wat mij betreft al lang en breed verzopen !!!

>

> groetjes Es

>>>D#s Hoi Esther

Het is Eshter Deventer geweest die na die tijd het er over had als ze me belde en idd niet jij! Echter zij heeft de info destijds van jou gehad niks meer en niks minder.

Dus idd hoef je niet verder te spitten in je geheugen daarin heb je gelijk!

Ook ik ben er klaar mee, dus ook wat mij betreft, mogen die oude koeien lekker verdder verzuipen!!!

gr D#S

• esther

Wie belde toen wie Ine.Heb Es gelijk gebeld,want als ik me niet vergis had jij haar ook gebeld.Wel toevallig.

Ik heb jou gesproken over wat Bruut mankeeerde en de vorige week.

En verder nooit.Begint het te dagen.

Ik vertel hier verder niks over wat jij zei,maar 1 ding is waar Jipke had wel gelijk.Je kunt er zelf wat van.

Ga nu maar niet verder Ine anders zet ik dat hier ook neer.En een ander smuld ervan.En lachen je uit.Schei uit Ine.

Je maakt je alleen maar belachelijk.En klaar met die prikbord,volgens mij is het voor jou nooit genoeg.

Zo nu ga ik ook eens wat zinnig doen.:)