om wilde verhalen tam te krijgen.....

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

ik hoor hele nare berichten dat bepaalde fokkers mijn vriendin belachelijk maken door te zeggen dat zij een nepdiernarts is en dat soort geblaat over haar en mij

maar omdat bepaalde mensen de website niet kunnen vinden en zeggen dat ze gebeld hebben naar de desbetreffende dierenkliniek en nu durven te zeggen dat mijn vriendin geen volwaardige dierenarts is zal ik even de link hie rplaatsen van de praktijk

ik heb er een hekel aan dat zij nu word beschilderd als 2de rangs dierenarts en iemand zonder diploma's

ze heeft me al gezegd aan ons dagelijks telefoongesprekje dat de desbetreffende fokker wel mag bellen en naar haar naam mag vragen dat kan de assistente doorgeven dat ze bestaat en een zeer goede dierenarts is

nee haar foto staat niet op hun site maar de naam wel ze wil niet gepubliceerd worden omdat dan veel mensen haar op straat aanhouden enz enz en ze heeft al niet veel tijd want ze werk al meer dan 40 uur in de week

ze zegt nog jac heel leuk dierenarts zijn maar soms ben ik liever een dagje marielle en niet dierenarts

dus voor de nieuwsgierige onder ons

http://uwdierendokters.nl/index.htm

ff kopieren en plakken an anders de link aanklikken als die het doet

klik op medewerkers en dan zie je haar naam staan marielle …….

en laat nu voor eens al altijd deze roddel de wereld uit zijn

groetjes jacqueline

• Saskia

Inhoudelijk heb ik geen enkele reden om je niet te geloven, maar ik moet het toch effe kwijt: wie bedenkt dat geknipper op die website???? *ziet sterretjes* ;)

• jacquelinesbeestenspul

ow geen idee saskia hahahaha

ik hoorde net dat de ass heel druk is geweest met de site online te krijgen dus miss heeft zij ook de sterretjes bedacht ??? hahahaha :D:D

ik ken persoonlijk alleen marielle en wendy (ik weet niet of zij op de site staat zal zo even kijken )

marielle woont 20 minuten rijden bij mij vandaan en zoals je ziet is de praktijk veel verder weg voor mij dus ik kom er nooit want marielle komt altijd bij mij en ik ben 1 keer met bambam geweest maar dat was heel snel en in de stress omdat ze een keizersnee kreeg en marielle brengt haar dan weer hier thuis.en als ze iets kleins zoals bv een haakje op de kies heeft ontdekt dan neemt ze het dierjte smorgens vroeg mee voordat ze naar haar werk rijd en dan komt de caaf sávonds weer terug :D:D

marielle komt morgen bij mijn zoon mike op zijn verjaardag en ik zal haar alles laten lezen ook de sterretjes hahahaha

groetjes jacqueline

• Paulala

Ik zie helemaal geen sterretjes?

Maar ik moet wel zeggen dat ik het echt bijzonder triest vind dat mensen zo praten.

Het lijkt wel of mensen altijd maar denken dat alles gelogen wordt.

• Witches at work

Hoi Jacq

Ja erg wild he???

WILDE FOKKERS ZIJN ER OOK VEEL HE?

Zelf kom ik uit Venray tis mijn geboorte plaats helaas.

En Da van de Winden ken ik nog uit de tijd dat ik daar woonachtig was.

Hij was de 1e DA met schappelijke prijzen in Venray weet ik me nog te herinneren.

Hopelijk is het helder nu, en dit gezever ook de wereld uit, kan Marielle doen/blijven doen waar ze al goed in was……………………………….

gr. D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi paula

ja erg triest en ik denk dat het een hoop jaloerzie is helaas :(

ik kan me heel erg boos maken om mensen die mijn vriendin zwart maken omdat ze een erg goede dierenarts is die veel voor de dieren doet ook al is ze vrij ik ken haar nu bijna 2 jaar en ik zie haar regelmatig en dan is ze altijd met dieren bezig als ze vrij is inderect aan de telefoon of prive met andere mensen die haar bellen met allerlei vragen en hulp.ze is zeer begaan met mijn cavia's en weet bijna ale namen op te noemen en vind het ook leuk om gewoon ewven betsie of yoghi te knuffelen die haalt ze uit het hok gaat relax op de bank zitten en dan lekker ontspannen en kroelen zegt ze dan :) ik praat met haar over mijn kinderen en onze familie's en prober niet zoveel over dieren te praten omdat ze dat al de hele dag hoort maar soms begint ze zelf over bv bambam en moet haar even zien haar trots die ze heeft gered hihihihihihihihhihi ze komt ook kijken als er skinny's zijn geboren en ze is een aantal weken geleden mee gegaan naar dagmar om te kijken naar de baldwins in het eggie en te voelen.

ze gaf dagmar gelijk even advies over een beer en medicijnen die ze eventueel kon halen toppie toch ????????????

ik ken niet veel dierenartsen die zo begaan zijn met de mensen en dieren zoals zij ze heeft laatst een konijn gered door middel van een pootje te amputeren (zat helemaal onder de maden en dat pootje was opgevreten van binnen) ze heeft de eerste neachten met konijn in bed geslapen om hem warm te houden dat beesje zou afgemaakt moeten worden volgende de oude eigenaars dus heeft ze gevraagd of zij het mocht proberen hem te redden en dat is gelukt en nu heeft ze het nijntje naar een nieuwe eigenaar gebracht die an een nijn had met een geamputeerde achterpootje.

ze heeft regelmatig zieke te jonge poesjes die ze mee naar huis neemt en warm houd in haar bed enz enz

dus ik vind het niet netjes deze jaloerse verhalen te horen over haar via caviafokkers en wil marielle graag voorstellen als ze mee gaat naar een show met mij (doet ze ook omdat ze dat leuk vind en alle cavia/konijnerassen kan zien zo )

maar ik weet dat de bewuste fokker bijna nooit naar shows komt dus is de kans klein dat ze marielle ontmoet anders had ze wel zelf kunnen vragen naar haar papieren of status …………………………………….

mariele zelf maakt zich niet zo druk die lacht erom en weet wel beter maar ik ben erg boos omdat ze zo goed en lief is voor alle dieren wat nu in twijfel word gebracht door 1 a 2 fokkers hun leugens

ps ik zie ook geen sterretjes hahaahhaahahaha miss na een fles wodka maar nu niet :D:D:D:D:D:D:D:D

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hahaha hans is een verstrooide man volgens marielle maar wel iemand met normaal verstand zegt ze :)

jij hebt marielle zelf gezien bij de beurs in utrecht en ook weleens aan de foon gehoord met onze mobiele eenheid hihihi dus jij wist wel dat ze echt was :)

ik spreek je snel weer

groetjes jacqueline

• Paulala

Ja, wie weet is het idd wel jaloezie.

Er zijn mensen die altijd zelf de allerbeste willen zijn.

En als een ander dan een dierenarts als vriendin heeft die haar helpt, dan past dat niet in hun straatje, want nee, ALS zoiets gebeurt, dan moet dat bij hun zijn.

Ik denk maar zo: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Waarschijnlijk zijn het mensen die zelf regelmatig van alles verzinnen om interessant over te komen, dus gaan ze ervanuit dat een ander dat ook doet.

• basjeeeee

Hahahaha Jacq, lach er toch om en laat hun lekker met hun gekweb en gelul en geroddel.

Ik lach me er ook rot om, maarja zo is de wereld nou eenmaal. Mijn oma is ook, na ruim 35 jaar een en dezelfde dierenarts, zo goed bevriend geraakt met hem dat ze privé kerstkaarten versturen, hij bij haar op de koffie komt als er wat met de hond is en haar vaak gedeeltelijk matst in prijzen, zover de praktijkregels het toelaten (gedeelde praktijk inmiddels nu ze tig vestigingen hebben).

Had ze dat aan haar thuiskapster vertelt (dat het zo'n aardige vent is en haar weleens gematst heeft), die ook 2 honden heeft, en toen begon het geklets. Opeens wist haar hele appartementencomplex (allemaal rijke oude weduwes, koppels of oude weduwenaren) dat ze gematst was door hun en ontstond er hele heisa of ze haar appartement wel zelf betaald, of affaires met mannen in allerlei circuits heeft gehad!! haha zie het al voor me, mijn lieve oma met een makelaar voor het huis, met de dierenarts voor de honden en konijnen enz.

Mijn oma heeft het vriendelijke kapstertje nog 1 keer langs laten komen, maar heeft haar toen even een en ander heel duidelijk uitgelegd, toen uitgescholden ‘Hoe kon ik ook denken dat notabene een kapster haar muil kon houden’ en daarna zelfs nog een ordinaire bedreiging geplaatst ondanks haar 70+ leeftijd, haha ;)

• Gerda_H

En ze wou haar naam niet gepubliceerd hebben? Dan begrijp ik niet waarom jij haar naam hier dan wel plaatst. Als jij toch weet dat zij wél da is,dan is dat toch goed?

Groetjes Gerda