hoi allemaal
ik hoor hele nare berichten dat bepaalde fokkers mijn vriendin belachelijk maken door te zeggen dat zij een nepdiernarts is en dat soort geblaat over haar en mij
maar omdat bepaalde mensen de website niet kunnen vinden en zeggen dat ze gebeld hebben naar de desbetreffende dierenkliniek en nu durven te zeggen dat mijn vriendin geen volwaardige dierenarts is zal ik even de link hie rplaatsen van de praktijk
ik heb er een hekel aan dat zij nu word beschilderd als 2de rangs dierenarts en iemand zonder diploma's
ze heeft me al gezegd aan ons dagelijks telefoongesprekje dat de desbetreffende fokker wel mag bellen en naar haar naam mag vragen dat kan de assistente doorgeven dat ze bestaat en een zeer goede dierenarts is
nee haar foto staat niet op hun site maar de naam wel ze wil niet gepubliceerd worden omdat dan veel mensen haar op straat aanhouden enz enz en ze heeft al niet veel tijd want ze werk al meer dan 40 uur in de week
ze zegt nog jac heel leuk dierenarts zijn maar soms ben ik liever een dagje marielle en niet dierenarts
dus voor de nieuwsgierige onder ons
http://uwdierendokters.nl/index.htm
ff kopieren en plakken an anders de link aanklikken als die het doet
klik op medewerkers en dan zie je haar naam staan marielle …….
en laat nu voor eens al altijd deze roddel de wereld uit zijn
groetjes jacqueline